Behuppantunk az autóba és egy jó 45 perc alatt már a reptéren is voltunk, minden simán ment kivéve egy valamit otthon hagytam az egyik ékszerem amit még kiskoromban kaptam Zsaklintől pont az eltűnése előtt pár nappal. Nagyon szomorú voltam ezt hajtogattam anyámnak vagy fél órán keresztül.
-Anya nem hiszem el,hogyan lehetek ilyen béna az egyik legfontosabb dolgot hagyom otthon!-mindezt úgy, hogy szerintem a repülő pilótája is hallotta.
- Madlen nyugalom! Gyere ülj ide nem itt akartam neked ezt megmutatni elmesélni, de most pont kapóra jön.
Olyan értetlenül néztem Anyukám, fogalmam sem volt, hogy mit szeretne mutatni/mondani.
-Kincsem, te egy boszorkány vagy mármint tudsz varázsolni.
Úgy néztem Édesanyámra mint aki majd kiszakad a nevetéstől, de anyukám ezt nagyon komolyan mondta.
- Zsaklin is csak azért ment Londonba, hogy tovább tanulhasson, de nem mást hanem a varázslást!
- Ez most igaz Anya?
- Igen, lányom teljes mértékben!
- Akkor a Roxfort az milyen iskola?
- A Roxfort egy varázsló iskola egy intézmény ahol csak varázsolni tanulsz meg persze bájitalokat főzni.
Annyira ledöbbentem, hogy levegőt sem kaptam. Ekkor jött a kérdésem.
- Akkor én, te Apa meg Zsaklin is varázslók?
- Pontosan, Madi!
- Te még nagyon keveset tudsz a varázslásról, de ebben 4 hónapban mindent meg tudsz tanulni! Majd én és Apád fel készít ugyan is egyből a 4. évfolyamba fogsz járni ahol már haladók vannak!
- De...én...hogy....hogyan
- Sikerülni fog, majd meglátod!Ezután anyukám egy pillantás alatt ide varázsolta az ékszerem! Nem szóltam semmit csak azt, hogy "mi a vagyis köszönöm" anyukám elővett egy könyvet a varázslattanról és a kezembe nyomta.
- Ezt a könyvet Zsaklin írta neked tudta, hogy egyszer eljön ez a nap! Olvasd el figyelmesen, okosan és oda figyelve. Mire Londonban leszünk addigra pont elolvasod!
Meg sem szólaltam csak megfogtam a könyvet és egész úton azt olvastam!
YOU ARE READING
A varázslatos Afrodité
RomanceMadlen Zseraltin egy egyszerű Francia lány volt! Míg ki nem derült, hogy ő valójában egy varázsló , sőt az egész családja az. Köztük a nagymamája Zsaklin Zseraltin akit így neveztek a "varázslatos Afrodité", hogy miért azt a sorozatban megtudod. Mad...