Payton tam stal jen tak s otevřenou pusou....
V tom tam prilitli ti týpci. Snažili jste se je přeprat i když jste neměli šanci, protože měli zbraně. Prvnímu jsi zlomila ruku, ale další už tě ,,dostal". Něco ti pichnul do krku. Poslední řekl ,,promiň já nechtěl ale musel".
Pak už temno. Pohled t/j:
Jeeee! Ahoj tmo, taky tě ráda vidím. Omlouvám se viděla jsem tě ráda ale už mi trošku lezeš na nervi. Víš ti už asi po třetí mě chtějí unyst, zmlátit mě nebo mi něco chtěj údělat. Tak jo, moc jsem si to s tebou užila ale už budu muset... Tak na viděnou!Probudila jsi se někde přivázaná k topení. Někdo tam pořád chodil asi ve vedlejších místnostech, nebo tak. Najednou jsi uslyšela jak je někdo za tebou. Rychle jsi se otočila, ale nešlo to akorát tě ještě víc bolelo zápěstí.
??: Rychle, než se vrátí!
?: Joo furttt!
Ucítila jsi, jak ze někdo rozvazuje. Než jsi se nadála byla jsi u toho no name v náruči.
T/J: kdo jsi?
Zamumlala jsi
Payton: já jsem Payton a teďka klidně spi
Ani nevíš jak, ale usnula jsi. Probudila jsi se až v něčí posteli. Podívala jsi se vedle sebe a nikdo tam nebyl. Potichoucku jsi vstala a otevřela dveře. Jako první jsi jen nakoukla. Nic moc jsi neuviděla a tak jsi se tam rozhodla jít. Zase jsi našlapovala hrozně potichu i když nevíš proč, protože kdyby tam byl seriovej vrah, tak by využil tvého spánku a pravděpodobně by tě už zabil, ale tak co... Projistotu kdyby tě chtěl využít...nikdy nevíš no..
Poznala jsi, že jsi v nějakém obřím luxusním a zároveň hezkým baráku. Teďka jsi v zřejmě obýváku, který je spojen s kuchyní.
V tu chvíli tam byli. Úplně všichni. Z. HYPE HOUSE!
T/J: c-co se tady děje? Kde to jsem? Co se stalo?
Pay: klid klid t/j....dostal sem nás sem, a zneškodnil ty typky.
T/J: c-coze?
Addison: pamatuješ si to ne?
T/J: proč bych neměla
Charlie: protože jsi utrpěla tvrdý naráz do hlavy.
Tayler: normálně by jsi tu už nebyla kdyby tu nebyl Payton a zachránil ti život.
T/J: co?!?
Dylan: no...je to tak
T/J: fakt?
Pay: no už to tak bude... Já jdu k sobě čus 😐
T/J: co mu je?
Avani: co by mu bylo? A proč se zajímáš?
T/J: ......protoze..
Avani: co proč? Protože ho chceš využít?
T/J: nne já...já já-
Avani: co Ty? Takže JO NEBO NE
Dylan: sklidni se Avani
T/J: PROTOŽE MI NA NĚM KURVA ZÁLEŽÍ!
zakřičela jsi. Ani jsi si nevšímala, že je opřený celou dobu o futra.
Uviděla jsi udivené výrazy všech. Najednou se kluci (Dylan a Tayler) zašklebili. Ty jsi to nechápala a chtěla jsi odejít protože se tě to dotklo co ti tam řekla Av. Chtěla jsi jít, jenomže jsi se nedívám na cestu a vrazila někomu do hrudi. Tu vůní by jsi poznala na míle daleko....Pay........
Jenom jsi ho obešla a šla do toho pokoje, kde jsi se předtím probudila.
Schoulená v klubíčku a ubreceny na posteli jsi koukala do zdi. Nevěděla jsi co si máš myslet v tom jsi uslyšela klepání. ... ťuk ťuk ťuk....
Rychle jsi si utřela slzy a řekla
T/J: dále!
Dovnitř vstoupil Payton.
T/J: co potřebuješ Payi?
Pay: no.... víš...... Tttty jsi ty tam dole myslela vážně??
Podívala jsi se mu do očí a uviděla velké otazníky.
T/J: ji, ale ty už máš stejně jinou....
A sklopila jsi hlavu.....
Pay: nemám, pohádali jsme se a navíc já jsem s ní byl, protože jsem si myslel, že mě nemáš ráda....
T/J: ne, to já tě má ráda celou dobu a-
Payton tě přerušil polibkem na rty.........................................................................
______________________________________
************************************************************************
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''Konec kapitolky...já už vážně nebudu nic slibovat..... Stejně to pak nedodržím😂 no nic, doufám že se líbila. Přemýšlím, že bych za 2,5k přečtení vydala ještě pokračování tyhle knihy (pokud bude mít úspěch) tím to ale neukončuju samozřejmě. Už mám vymyšlenou další, tak konečně vydám dvě za sebou...ano od zejtra už nebudu nic slibovat. Ta druhá by měla vyjít teďka ještě večer nebo v noci.
ČTEŠ
Payton And you❤️✨
Novela JuvenilUpřímně řečeno, nevim ani co dát do popisu. Do teďka jsem tam měla popis, co měl příběh vystihovat ale ono se to každou chvilku mění s mejma kapitolama . Prostě ti je 16 a jedeš se podívat do HH za svým bratrem. Podotýkám, že v příběhu není celý hyp...