Prolog

35 5 0
                                    

Louis: Gdy byłem mały, miałem biurko. Napisałem na nim "Gdy dorosnę, będę piosenkarzem" Ten wyryty napis nadal tam jest.

Zayn: W domu mieszkałem z tatą, mamą i trzema siostrami. Można powiedzieć, że od dziecka byłem pod silnym wpływem kobiet.

Niall: Mieszkaliśmy w małym domku. Moje łóżeczko stało w pokoju rodziców.

Victoria: Gdy byłam dzieckiem wolałam pisać własne piosenki niż bawić się lalkami. Moje rodzeństwo śmiało się ze mnie przez to.

Liam: Siedziałem na parapecie i marzyłem o wygranej na loterii.

Harry: Jako dziecko wiedziałem że chcę bawić ludzi. Bardzo lubiłem się popisywać

Louis: W szkole zawsze zgrywałem klasowego klauna. Zawsze rozśmieszałem ludzi.

Niall: Wyrzucono mnie z klasy za śpiewanie ludowych irlandzkich pieśni.

Victoria: Moja mama zawsze krzyczała na mnie i tatę żebyśmy nie hałasowali. On grał na gitarze a ja śpiewałam. Wszystkich to w domu irytowało oprócz nas i babci.

Harry: Zawsze słyszałem muzykę z pokoju mojej siostry i w moim pokoju przed lustrem udawałem że gram na gitarze.

Zayn: Nie interesowało mnie to czym żyły inne dzieci. Koledzy lubili grać w nogę, ale ja byłem bardziej twórczy

Liam: Tata zawsze wszystkim mówił że umiem śpiewać

Zayn: Czasem o 2-3 nad ranem śpiewałem na cały głos. Siostra waliła w ścianę: "Ucisz się nie umiesz śpiewać! Idź spać!"

One Direction: Wtedy zrodziło się to marzenie.

Stanęli wszyscy w szóstkę poważnie. Po chwili Victoria dała z liście Niallowi.
- Hej, po co to było!? - reszta się zaśmiała

Muzyka... rozemocjowany tłum... to był właśnie świat One Direction od 3 lat. Nikt by nie pomyślał że zdobędą taką popularność po pierwszych występach w X Factor nawet sami oni. Chociaż to każdego było marzenie.

2 0 1 0 r. - X Factor

Niall Horan


- Jak masz na imię?

- Niall

- Niall Co?

- Niall Horan

Liam Payne


- Liam

- Jak się masz Simon?

- Nie widziałem Cię dwa lata?

- Tak, dwa lata

Louis Tomlinson


- Jak się nazywasz?

- Louis, Louis Tomilnson

- Okej Louis zaczynaj

Zayn Malik

- Cześć

- Nazywam się Zayn

- Co zamierzasz robić? Mówić?

- Zaśpiewam

Victoria River

- Jak się nazywasz?

- Victoria River

- Opowiedz coś o sobie i co przedstawisz

Harry Styles

- Witam

- Miło Cię poznać. Jak masz na imię?

- Harry Styles

- Opowiedz coś o sobie

- Pracuję w piekarni

Best Song Ever || One DirectionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz