Xiao Zhan lótuszülésben ült és az írtvarázst nézte. Sóhajtott. Néha felmerült benne, hogy talán népirtást hajtott végre az előző életében. Aztán ránézett a menő és jóképű szeretőjére, és rájött, hogy nem, inkább valószínűleg megmentett egy egész nemzetet. Aztán ismét az elé táruló képre nézett, és félig-meddig biztos volt benne, hogy mindez a karma büntetése az előző életében elkövetett gonosz cselekedetek miatt.
Wang Zhuocheng felhúzott térdét ölelte, szó szerint az összeomlás szélén állt. Wang Yibóról lerítt, hogy utálja magát még akkor is, ha most pont ugyanúgy nézett ki, mint az Untamed forgatása alatt. Liu Haikuan egyszerűen csak leült, vagy azon meditált, hogy használni tudja Lan Xichen erejét, vagy csak ez volt a legjobb ötlete az ellen, hogy sokkot kapjon. Song Jiyang még mindig Nie Huaisangot és A-Qinget kérdezgette, alkalomadtán olyan szavakat fűzve a beszédébe, ami annyira távol állt Xiao Xingchentől, hogy A-Qing majdnem elsírta magát.
– Tizedszerre is elmondom, Zhuocheng, nem én vagyok Yiling pátriárkája, és nem haltunk meg.
Wang Yibo ránézett, olyan pillantással, ami egyértelműen azt kérdezte: „tényleg?"
– Egyelőre. Nem tudom, hogy mi történt a valódi testünkkel, Bo Di. Elvégre éppen a motoron ültünk...
– Reméljük, hogy a főszereplői dicsfény ott is védi őket, Ge.
Nie Huaisang magát legyezte.
– Váó, olyan furcsa látni, hogy Wei-xiong ilyen nyugodt, és hogy Hanguang jun Gegének szólítja...
– Te csak hallgass! Ez nem vicc. Nem akarom hallani ezt a természetfeletti faszságot! – fakadt ki Song Jiyang, mire A-Qing eltakarta a fülét, csak hogy ne hallja, hogy a Daozhang szájából ilyen kemény hangon ilyen durva szavak jönnek ki.
Nie Huaisang azonnal elrejtette az arcát a legyezője mögé.
Zheng Fanxing leült Xiao Zhan mellé.
– Van valami, amit tehetünk itt a várakozáson kívül, Xiao Laoshi? Amíg mi beszélünk, Su Minshan valószínűleg erősítést hoz. Nem hiszem, hogy Xue Yang egyedül képes lenne egy egész klánji kultivátorral szembeszállni.
Xiao Zhan ránézett.
– Su Minshan? Hogy kerül bele ebbe az egészbe Su Minshan? Miért emlegeted őt?
Zheng Fanxing és Guo Cheng elmagyarázták, hogy hogyan futottak össze vele korábban, és hogyan hajította be őket a barlangba Xue Yang. Xiao Zhan Nie Huaisangra nézett, magyarázatért.
– Eh... nem tudom igazából, de...
– HALLJUK! – mondta Xiao Zhan fenyegetően.
Nie Huaisangot egész testében kiverte a hideg verejték. Még ha ezek ketten különböző emberek is voltak, ha dühbe gurultak, akkor kísértetiesen hasonlítottak egymásra.
– Nem ismerem a részleteket. Több mint tíz évvel ezelőtt, azután, hogy kiderült, hogy hogyan akarta Jin Guangshan megszerezni a Sötét tigris amulettet, megfosztották őt a rangjától, a qi-jét elzárták, és Jin asszony börtönbe zárta. Jin Zixuan lett a klánvezér. Jin Guangyao a klánban maradt, és Mo Xuanyut is befogadták, több féltestvérükkel együtt, akiket megtaláltak.
– ... szóval nem halt meg. – mondta Xiao Zhan. – Mi történt Jin Zixunnel?
– Jin Zixun belehalt az átokba. Mostanáig senki sem tudta, hogy ki átkozta meg...
– Su Minshan volt, és ezt te pontosan tudtad. Azon vagyok meglepődve, hogy Jin Guangyao nem fedte fel, hogy Su Minshan átkozta meg Jin Zixunt. Persze, hacsak nincsenek további ambíciói... - mondta Xiao Zhan. – Említettétek, hogy a Laoling Qin és a Moling Su klán együtt dolgoznak, ugye?
BINABASA MO ANG
Kicserélve (Switched) - fordítás [befejezett]
FanfictionRiley E. Raines fordítása Ajánló: Amikor egy színész lelke egy képzelt világba, míg egy képzelt karakter lelke a való világba vándorol. Xiao Zhan sok dologra képes - tud énekelni, táncolni, színjátszani, főzni és rajzolni -, de nem képes kultivátoro...