Rozdział 1

1.5K 38 32
                                    

Przepraszam za błędy pisze na telefonie i mam dysleksje
Y/N - twoje imię
Y/L - Himiki
Włosy - Czarne z dwoma czerwonymi pasemkami
Oczy - Czerwone
Wiek - 16
Indwidualność -
Teleport - możesz teleportować co chcesz pod warunkiem że to dotkniesz i do miejsca lub rzeczy którą chcesz lecz też musiałaś tam być lub ją dotknąć.

Rodział 1
Urodziłaś się w rodzinie samych Pro Bohaterów. Od zarajania dziejów linia twojego rodu miała indywidualności. Ty jako pierwsza urodziłaś się bez własnej. Wiedziałaś o tym gdyż rodzice na każdym kroku wypominają ci że jesteś uszkodzona i nigdy nie zostaniesz bohaterem. Niechcieli jednak abyś splamiła czystość rodu. W nielegalnych źródłach został przeprowadzony rytułał o którym wie bardzo wąskie grono osób, dzięki któremu można przenieść indywidualnoś do innego ciała. Zabrano indywidualność twojemu dziadkowi. Cena jednak tego rytułału była ogromna... Od tamtego momentu miałaś w jednym ciele pare osobowości. Każda z nich potęgowała uczucie które w aktualnym momencie towarzyszyło tobie. Najgorzej było wieczorami gdy już nie byłaś wstanie ich kontrolować i słyszałaś w głowie ich ciągłą walke.

Y/N : Nawet nie wiesz tato jak okropnie słyszeć swój głos który wyzywa cię od najgorszych, poczym przychodzi jeszcze 6 innych i toczą między sobą wojne!

Tata : Nie takim tonem do mnie młoda damo! Marsz do szkoły! I nie przynieś nam wstydu niedoróbko!

Y/N : Nienawidzę was za to!

Jednak grzerznie posłuchałaś ojca i poszłaś do szkoły. Dostalaś się do wymarzonego liceum niejednego dzieciaka - UA. Bięgnąc szybko przez ulice tokyo aby tylko się nie spóźnić przez swoją niezdarność potknęłaś się o własną nogę i wyrżnełaś się na Bakugo twojego przyjacielem ale nie dokońca się ostatnio lubicie (wiedzial o tobie dużo ale bardzo dużo rzeczy było przed nim ukrywane).

Bakugo : CO TY KURWA ROBISZ SUKO?!

Y/N : Przepraszam... - powiedziałaś zawstydzona nie zauważając nawet na kogo wpadłaś

Bakugo : A PO CHUJ MI TWOJE PRZEPRASZAM DEBILKO?!

Zrozumiałaś kto do ciebie. W tym momencie złość w tobie zakipiła. Mimo że go przeprosiłaś on dalej się na ciebie drze. Nie zostanę mu dłużna.

Y/N : POSŁUCHAJ WKURWIONY POMERANIENIE! PRZEPROSIŁAM CIĘ WIĘC SPADAJ NA DRZEWO

Bakugo : COŚ TY DO MNIE DZIWKO POWIEDZIAŁA?!

Już miał użyć na tobie swojego daru lecz ty przypomniałas sobie że byłaś już w UA więc tylko szybko się tam przeteleportowałaś. Bakuś został sam zdzorientowany.

...5 minut przed dzwonkiem na lekcje...

Udało ci się już zapoznać z kolegami z klasy lecz wtedy wszedł Kaccan.

Deku : Cześć Kaccan!

Bakugo : Zamknij się nerdzie!

Y/N : O cześć my się już się znamy KACCAN

Bakugo : Zamknij morde idiotko! Zaraz cię zabije

Y/N : Tylko spróbuj😏

Todoroki : To ty ją znasz Bakugo?

Bakugo Katsuki x y/nOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz