Ayna

190 19 3
                                    

... Gerçekten ölüm her yerdeydi.

    Kayla kamerayı elinden düşürdü. Acı gerçeği kafasından atmaya çalışırken sanki gölge onun daha fazla acı çekmesini istiyordu. 

       Kayla evden çıkarak Damla'nın evine gitti. Gizem de Uzay da oradaydı. Hepsinin gözleri ve yüzü şişmişti. Belli ki kaç gündür uyuyamamışlardı. Damla ikisine de sarılırken boğazındaki düğümü yuttu. İkisiyle de akşama kadar konuştuktan sonra eve geldi. Odasına çıktı. Yatağına baktı. O yatakta yatmak istemiyordu. Her gece... O korkunç şey yatağının altından çıkıp saatlerce onu izliyordu... 

          Kayla, yorganı kafasına kadar çekerek kendini uyumaya zorladı ama yatağının altından gelen tıkırtılar... Kayla gözlerini sımsıkı kapattı. Titremeye başlamıştı. Sonra korktuğu şey başına geldi. Tekrar o fısıltıları duydu. 

        Uyanık olduğunu biliyorum... 

       Beni izlediğini.... 

         Seni görüyorum.... 

      İniltiler ve tıkırtılar devam ediyordu. Kayla kendini uyumaya zorladı.  Sesler kesildi ve yaklaşık bir saat boyunca hiç ses gelmeyince kendini uykuya bıraktı. 

       Sabah uyandığında kan ter içindeydi.  

        O gün yine sıradan bir gündü. Gerçi Kayla için artık sıradan diye bir kavram yoktu. Lavaboya gitti ve saçını tararken yüzünde bir çizik fark etti. Kaşının üstündeydi. Çiziğin nedenini tahmin etti. O yaranın nasıl olduğunu hatırlamıyordu. O suratındaki çiziği incelerken aynanın yansımasından kapının hareket ettiğini gördü. Yavaşça sağına ve soluna baktı ve kaşının üstündeki yara aniden sızlayarak kanamaya başladı. Peçeteleri bastırırken kapı ileri geri bir kaç kez hareket etti ve hızla çarptı. Kayla yerinde sıçradı ama çok daha kötüsü oldu. Kapının kilidi döndü. Kayla yine her zamanki o korkunç hisse kapılmıştı. Hızlı nefes almaya başladı. Yavaşça gözleriyle sağına ve soluna baktı. Aynaya döndü. 

        Ölüm her yerde...

        Seni izliyorum... 

        Beni görüyorsun...

      Pencere çarptı. Kayla tekrar sıçradı.

          Burdayım...

        Tarak yavaşça hareket etti ve yere düştü. Kayla geriye doğru bir kaç adım attı. Göğsü çok hızlı inip kalkıyordu. 

     "Kimsin? Ne istiyorsun benden" 

      Ölüm...

      Ses banyonun duvarlarında yankılanıyordu. Kayla korkudan bayılabilirdi. Sağına soluna hızla baktı ama hiç bir şey göremiyordu. Aynaya döndüğünde korkunç gerçekle karşılaştı. Arkasındaydı. Karaltı, korkunç, fısıltılarla Kayla'ya yaklaştı. Kayla arkasına döndüğünde hiç bir şey yoktu. Tekrar aynaya döndü ve karaltı hızla arkasından geçti.  Fısıltılar duvarlarda yankılanıyor, bu da Kayla'nın korkusunu arttırıyordu. "O-onu...n-neden öldürdün?" sesi boğuk bir fısıltı olarak çıkmıştı. 

      Beni izlediğini biliyorum...

        Kayla aniden o videoyu, arkadaşının ölü bedenini hatırlayınca çok sinirlendi ve bağırdı. Umrunda değildi. Karşısında arkadaşının katili duruyordu ve sessiz durmaya katlanamazdı. 

"Onu neden öldürdün dedim! O aptal video yüzünden mi? Ned..."

      Daha fazla devam edemedi çünkü aniden nefesi kesildi. Kaşının üstündeki kan gözlerine doğru aktı. Birden nefessiz kalan Kayla ne olduğunu anlayamadan nefes alabilmek için çırpınıyordu. Biri sanki akciğerlerine baskı uyguluyor, tüm bedeni uyuşuyordu. Yüzü mosmor olan Kayla nefes almak için akciğerleriyle boğuşurken fısıltılar iniltilere dönüştü. 

      Acı çekmeni istiyorum. 

        Kayla'nın son duyduğu fısıltılar bunlardı ve sonra bilinci kapandı...

1K OLMUŞUZZ! Çok çok teşekkürler ben evde 1k dansı yaparken siz bölüme oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn. Sizi çok seviyorum :)):)

NOT: Lavabodayken aynaya baktığınızda arkanızdan biri geçiyomuş gibi hissedersiniz ya bazen. Kim bilir belki de sizi izliyordur.

Gölgelerin fısıltısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin