kapitola 59

52 5 0
                                    

6 dní do debutu 

Ráno jsem se probudila do krásného dne. A ještě když se vám naskytne pohled na tvář z cukru.

Pohled Hobiho. 

Když se probudím zjistím že už jen 6 dní a bude debut! Bojím se .... Vše co bude bude moje poprvé. No nebudu na to myslet protože i kdybych myslel jakkoliv tak se o to postará osud. Vždycky jsem chtěl vědět jaký život budu v budoucnost mít a musím říct že tento život se mi líbí.

Když jsem si vzpomněl že jsem ještě nenapsal Tereze tak jsem vzal do ruk mobil a začal jí psát.

Sunshine for you ☀

Ahoj Terezo tady Hobi. Chtěl bych ti říct jak se máš. Myslím že jsme se naposledy viděli na Vánoce u Y/n . Co třeba si dát někdy sraz a pokecat? :) Přijdeš na náš první debut? Chtěl bych tě tam vidět. Jinak přeji ti dobré ráno. ☀🌞

Tereza ✨✨( Vím že se jmenovala jinak ale změna je život ;) )

Ahoj Hobi ty joo to už bude dlouho kdy jsme se viděli. Mám se skvěle hlavně když jsi napsal. Sraz si můžeme dát ale poslední dobou mám víc a víc práce. Ve škole máme toho moc. Až budu mít volno tak si můžeme dát klidně nějaký pokec. Já tobě taky přeji dobré ráno. A ANO!! Přijdu na váš koncert. Budu ráda když tě uvidím a i ostatní členy a y/n. ;) ;) ;)

Sunshine for you ☀ 

To je skvělé že jsi asistentka. Chápu to..... Práce zabírá skoro všechen čas. No jo to je život. Ve čtvrtek máme debut. Doufám že máš čas. ;)

Tereza ✨✨

Máš štěstí v ten den se omlouvám. Takže přijdu. 

Sunshine for you ☀

Tak jo budu se těšit. ;)

zobrazeno

Odepíšu jí poslední zprávu a mobil odložím. Posadím se na kraj postele a podívám se po pokoji. Co když se odstěhujeme s kluky? Co když nebudeme v Soulu ale třeba jinde? Co to plácám však jsme v Soulu a budeme v něm. 

 Když se ocitnu v kuchyni naskytne se mi pohled na ostatní členy tohoto domu. Byl jsem jako poslední který si sedl ke stolu plném jídla. 

Měli jsme jednoduchou snídani. Byla to ovocná snídaně takže si dokážete představit co to obnáší. 

Pohled y/n 

Když přijde do kuchyně hobi tak si sedne k nám a začneme všichni jíst. Miluji ovoce tak jsem tak i připravila společně v Jinem. Při jídle jsme mluvili tak o všem. Těším se na léto protože to bude naše první. 

Když se najíme tak všichni odejdeme do obýváku a tam začneme rozebírat různé věci. "A vlastně mi povězte jak se těšíte na náš debut." Zeptá se nás Namjoon. "Ahhh bojím se a zároveň se těším" řekne kook a Tae přikývne. "Já se těším hlavně kvůli tomu že tam bude Tereza." Odpoví Hobi a my se podíváme na Hobiho. "Opravdu?" řeknu a rozzáří se mi oči. "A co říct holkám ať přijdou na náš debut. Co na to říkáte?" zeptám se kluků a oni přikývnou v souhlas že to není špatný nápad. 

"Já si myslím že by jsme je měli pozvat hlavně kvůli tomu že jsou naše kamarádky a tohle se už nikdy nezopakuje." řekne Namjoon a my se zamyslíme a pak dáme najevo že má pravdu. "Tak já jim to půjdu napsat jestli ve čtvrtek budou mít čas. " odpovím a vezmu telefon do ruky.

Školní Láska (Min Yoongi) Kde žijí příběhy. Začni objevovat