pSENİN ZORLUGUN

6 0 0
                                    

Okulun koridorlarında yürürken herkez bana çarpıyordu gözlüklerim kahkülüm çok kötüydü.Artık herkezin benle dalga gecmesinden bıkmıştım.Artık yetti.Sevdigim adama çarptım.
"Öksüz dört göz ay git kokun ustume sinmesin"
Çok üzülmüştüm.Artık gercekten sinirlerim çok bozukdu.Bakım verdim kendime artık kahkullu saçlı degildim gözlügümde yoktu iste son halim fotografta.Okulun koridorlarından çıktıkta sonra bi baktım herkesin gözu bende Mertin ise sevgilisi olacak o cadı Melisa kıskandı Mert benden gözünü ayıramıyordu.Giderken kolumdan tuttu.
"S-sen Öykü'müsün?"
"hayır ben kimim biliyomusun eskiden pis diye dalga gectigin gözyaslarımı döktüğüm seni seven bi kızdım merak etme sen bama güvenebilirsim ama bu saatten sonra benim sana güvenmemi rüyamda görursun hatta rüyanda bile göremezsin çünkü sen benim canımı yakan ve yakacak insansın yani zengin kokoşlardansın"
"Ne zaman dalga gectim?"
"Öksüz olduğumu bilince tipsiz oldugumu görünce dalga gectigin kız hatta sen ve senin gibileri benle ne zaman dalga gecmediki?"
Ben arkamı döndüm ve Öykü diye bağırıyordu.
Herkesin gözü bendeydi Mert tam gelirken yanıma Berk oturdu.Mert sinirlenmisti.
"Mert sevgilin seni bekliyo gitsene dikilicene"
Dedim ve Mert gitti.

SENİN ZORLUĞUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin