Buna! Ma numesc Amy, am 16 ani, sunt in clasa a XI -a sunt bruneta cu ochii caprui,slabuta,de inaltime medie. Am o sora pe nume Criss care este in clasa a VII-a iar scoala ei este aproape de liceul meu deci mergem impreuna dimineata, ah si am uitat sa spun ca ea e bruneta cu ochii albastrii. Am 2 prietene foarte bune pe care le cunosc de mult timp, Lily si Maddy. Lily e blonda si are ochii albastri iar Maddy,care e cea mai mare, are ochii caprui si e roscata. Acestea fiind spuse,va invit sa aflati mai multe despre viata mea,incepand chiar cu prima zii de scoala..
-Amy...Trezeste-te! Altfel vei intarzia la scoala!,urla mama din bucatarie.
Ma ridic cu greu din pat,indreptandu-ma la baie. In vreo 20 de minute,m-am imbracat după care mi-am luat geanta si mancarea si am iesit pe usa bucuroasa.
- Criss... Daca nu te grabesti o sa intarziam în prima zii de scoala! Ii spun eu agitata surorii mele Criss..
- Acum,acum..!
Criss a grabit putin pasu,astfel incat nu am intarziat la scoala. Cum am ajuns m-am indreptat direct catre clasa mea,observand 2 colegi noi, Alex și Rares. Am facut cunostinta cu ei,si se pare ca ma inteleg foarte bine cu amandoi,desi parca mai bine ma inteleg cu rares fiindca am ceva in comun cu el.. Amandoi suntem fumatori :)) . Adevarul este ca am o viata foarte complicata,si ascund multe chesti de unele persoane,ce sa-i facem? Asa s-a nimerit. Pe parcusul zilei am povestit foarte multe cu Rares,iar timpul parca a zburat. Dupa ore Rares m-a chemat la o tigara. N-am refuzat si am mers,doar ca brusc au aparut inca 5 colegi. Ei fiimd uimiti cand m-au vazut cu tigara.
- Amy.. Si tu fumezi? ma intraba mirat un coleg.
- Pai..dupa cum vezi..da.
- De cand?
- De ceva vreme..
- Parinti tai stiu ca fumezi?
- Nu.
- Las-o ma in pace..ce treaba ai tu cu ea? a intervenit Rares.
- Niciuna.. Amy.. Ar trebui sa mai iesim pe afara.. Suna-ma astazi daca iesi.
- Ok.
Am pornit incet in drum spre casa,gandindu-ma.. Brusc imi suna telefonul. E Maddy.
- Alo,da?
- Hei! Ce faci Amy? Ai iesit de la scoala?
- Umm..da. Sunt in drum spre casa.
- Doar acum ai pornit?
- Pai..am un coleg nou, Rares, si ma inteleg bine cu el,si am mers cu el la o tigara.
- Fara mine tu?
- :))) Lasa ca merg si cu tine! Numa sa ajumg acasa. Imi las ghiozdanul si ies!
- Super! Mai ai mult?
- Nu. Sunt in fata blocului. Acum vreau sa urc.
- No hai ca eu cobor deja.
- Bine! Asteapta-ma in fata blocului. Pa.
- Pa.
Am mers acasa, de mi-am lasat geanta dupa care am coborat si m-am intalnit cu maddy.
- Ce faci ? Unde mergem?
- Umm..nu stiu. Razvan m-a rugat sa il sun cand ies.
- Colegul tau?
- Da.
Lui Maddy tocmai ii sunase telefonul.
- Amy, eu te las. Am ceva treaba. Ne vedem maine. Pa.
- Ok. Pa.
Brusc imi suna telefonul. Nu cunosc numarul dar totusi raspund.
- Alo da?
- Alo.. Amy?
- Da. Cine ii la telefon?
- Rares. Am vrut sa vad ce faci.
- Umm.. Bine, ma duc sa-mi i-au o tigara..tu? De unde imi ai numaru?
- Eu sunt bine.. Si de la Razvan.
- Da..era clar.
- Ok. Te las. Ne vedem maine la scoala. Pa.
- Ok... Pa.
Peste o luna...
- Alo.da?
- Amy? Ce faci? Sunt Lily..
- Heii.. Mananc. Tu?
- Bine.. Vii pe afara?
- Vin acum,dar trebuie sa ma intalnesc cu Razvan.
- Vin si eu!
- Ne vedem in 5 minute in fata blocului meu.
Peste 5 minute..
Sper ca v-a placut. Adevarul e ca nu am mai scris de o vreme,si.. Asta este a doua poveste pe care o scriu,prima nu am publicat-o..si a iesit mult mai bine. Umm..sper ca v-a placut primul capitol. Urmatoarele vor fii mai bune.
Multumesc! :) :*