Im in love with him/her|22

272 18 80
                                    

3 μήνες μετά

ΟΥΛΑΛΑ ΠΕΡΑΣΑΝ 3 ΜΗΝΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΙΟ

λοιπόν αυτοί οι τρεις μήνες ήταν ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ

είμαστε όλοι μια χαρά ακόμα και κ γω με τον Άρη.

έχουμε αποφασίσει όλοι να διαβάσουμε για να περασουμε αλλά το πιο δυσκολο ήταν να βοηθήσουμε τα αγόρια τα οποία δεν καταλάβαιναν τίποτα.

η κάθε μια ανέλαβε και έναν όλες πηραν τα αγόρια τους κ γω πηρα τον Άρη. Έχουμε έρθει πολυ κοντά και έχουν πεχτει κάποιες φάσεις αλλά μέχρι εκεί τίποτα παραπανω.

Πριν 3 μήνες αν με ρωτούσαν τι νιώθω για τον Άρη θα έλεγα τίποτα αλλα τώρα ναι και το παραδεχομαι είμαι ερωτευμένη μαζί του, όμως δεν ξέρω τι μπορεί να νιώθει ο Άρης.

δεν κάνω κίνηση γιατί αρκετά έχω πληγωθεί, προσπαθω να καταβάλω τα συναισθήματα μου όμως κάθε φορά γίνονται όλο και εντονότερα και κρατιέμαι να μην τα δείξω.

Ας πάμε στο τώρα έχουμε αποφασίσει όλο το σχολείο να πάμε πενταήμερη στην Κρήτη όλοι ψηφίσαμε υπέρ γι αυτό το μερος, έχει κόσμο, θαλασσα και απλα ειναι Τ Ε Λ Ε Ι Ο μέρος

Αυτή τη στιγμή κατευθύνομαι στο σχολείο με τη βαλίτσα όπου θα συναντηθουμε όλο το σχολείο και θα παρουμε παρουσίες.

Αλ- Καλημέρααα-

Μα- καλημέραα-

Αρ- γειαα-

Ορ- πενήντα ώρες να παρουμε παρουσίες-

Χρη- αυτο-

(...)

Αυτή τη στιγμή είμαστε στο πλοίο και το ταξίδι μας θα διαρκέσει σίγουρα 15 ώρες αλλά δν πειράζει.

όλα τα κορίτσια είμαστε στην μια πτέρυγα με τα δωμάτια και στην άλλη πτερυγα τα αγόρια.

Τώρα κάθομαι στο δωμάτιο μόνη μου και ακουω μουσική ενω τα κορίτσια είναι στα δωμάτια με τα αγόρια τους.

εκεί που άκουγα μουσική νιώθω δυο χέρια να με ακουμπάνε και τυναχτηκα όρθια από τον φόβο

Αλ- πας καλά με τρομαξες- λέω και πιανω την καρδιά μου

Αρ- χτυπησα αλλά δν άκουσα κάτι και μπήκα αλλά ήσουν με ακουστικά και είπα να σε τρομαξω-

Αλ-ωραια ιδεα- λέω ειρωνικά και κάθομαι και κάθεται και αυτός. Ααα ωραία.

Αρ- εγώ εδώ θα κατσω αμα αυτο σκέφτεσαι οι άλλοι έχουν κάτσει με τις κοπέλες τους-

Enemies or not?Where stories live. Discover now