3.rèsz

13 1 0
                                    

"Kedves utasaink, hamarosan leszállunk, kérem legyenek szívesek a táskájukat kivenni a fellettük levő rakodó helységből" az utas kísérő pont akkor szólt mikor én már a könyv legvégénél tartottam, nagyon örültem, hogy boszi leszek vagyok, de mégis kicsit féltem.
- Nos, sikerült elolvasni?-kérdezte anyám.
- Hát igen, nagyon furcsa dolgokat olvastam a varázsvilágról, például az embereket muglinak hívják , és az iskolában van négy ház a Griffendél, a Hugrabug, a Hollóhát és a Mardekár. Zsaklin mindegyiket leírta nekem ő például Mardekáros volt és azt is írta, hogy nagy valószínűséggel én is az leszek!
- Igen, ő az volt majd mindent elmondok a Mardekárról kapcsolatban most menjünk mert le kell szállnunk!
- Anya? Te és Apa melyik házban voltatok?
- Én Hollóhát, Apád pedig Mardekár!
- Értem! "Alig várom, hogy már otthon vagyis Londonban legyünk, nagyon sok kérdésem van illetve mi az az Abszol út? Majd ha leszálltunk a repülőről megkérdezem!"
Ezután leszálltunk és egy nagyon kis aranyos fehér autó várt minket a reptér mögött, nagyon izgatott voltam mert még csak egyszer voltam Londonba és úgy, hogy nem egy varázsló iskola miatt jöttem ide!

Május 13. szerda délután 2 óra.
"Megérkeztünk" kiabálta anya az autóban, én éppen egy alvás közepette voltam szóval hirtelen azt sem tudtam hol és ki vagyok. Kinéztem a kocsi ablakán és egy gyönyörű szép nagy házat láttam mögötte egy rózsákkal teli kerttel.
- Ez gyönyörű- csak ennyit tudtam kinyögni a számon.
- Megmondtuk neked Madlen, ez egy csodás hely!
Egyből ki is szálltunk először a házba mentünk be csak utána pakoltunk ki az autóból, egy tégla vörös ház tele rózsákkal a kert pedig hatalmas ami Londonban ritka, az ajtón az állt "magic Afrodite" alatta "Zsaklin Zseraltin".
- Ez Zsaklin mama háza volt?-kérdeztem izgatottan.
- Igen, de azóta átesett pár felújításon.
- Hát igen jó ízlése volt az Anyukámnak! - mondta Apu.
- Most akkor bemegyünk?
- Persze, "Alahomora" és az ajtó már nyitva is állt!
- "akkor nem is kell kulcs, ez de praktikus"
A ház belülről is csoda szép volt, sötét padló fehér arany falak, és egy lépcső ami a szobákba vezetett, nem kellet egy másodperc sem azonnal futottam a szobák felé, az egyik ajtón az állt , hogy " Madlen Zseraltin hálóterme" azonnal nyitottam az ajtót "ezt el sem hiszem" a szobám olyan volt mint ha Párizsban lettem volna sőt sokkal jobb, nagy erkély, saját fürdő, mindenem meg volt. A komodón egy hatalmas könyv amit nem lehetett kinyitni.
- Na? Tetszik?- kérdezte Anyukám.
- Nagyon!
- Örülünk, most akkor lenne kérdésed hozzám?
- Igen, mi az az Abszol út?
- Az egy kis bevásárló központ csak olyan mint egy utca, ott tudunk mindent beszerezni ami neked kell!
- Értem, mikor megyünk el oda?
- Jajj kicsim, még csak május van!
- Tudom de..- éppen boci szemmel néztem Anyukámra.
- Jó augusztusban el megyünk, annál előbb úgy sem lesz nyitva!
- Rendben!
- Most megyek, főzni ugyan is jönnek hozzánk a régi barátaink!
- Mi?- úgy néztem ki mint aki felrobban!
- Ugyan már, ők voltak a Roxfortos barátaink Narcissa és Lucius!
- Aha!
- Drágám, csak átjönnek beszélgetni meg üdvözölni újra itt, már 6 éve, hogy nem láttuk őket!
- Jó Anya nem baj csak nagyon fáradt vagyok!
- 2 óra ők 5-re jönnek addigra készülődj el mert hozzák a gyereküket is Dracot!- anyukám kuncogott.
- Mi...egy fiú?- itt már tényleg fel robbantam.
- Igen, még hozzá ugyan annyi idős mint te, és Mardekáros!
- Ohh "akkor megkérdezem milyen a suli" oké na menj!
- Megyek! Majd gyere le fél öt körül!
- Oké!
Anya ki ment a szobámból, nekem meg csak az iskola járt az eszemben!

A varázslatos Afrodité Donde viven las historias. Descúbrelo ahora