Odama geldim. Biraz siyah tonları hakimdi ama perdeleri kahverengi'di. Odamı sevmiştim Tom'un aldığı şortlu takımı giydim. (Hatırlamayanlar için bir önceki bölümde var.)
Sonra yatağıma uzundım. Biraz düşünmeye başladım. Neden ben diye. Ama nedense Emma'nin dediği doğruydu Tom yakışıklı bir adamdı. Kendine gel y/n onlar seni kaçırdı. Ama bu yakışıklı olmadığını göstermez. Offf hadi uyu y/n. Zar zorda olsun uyudum.
Ertesi gün baya geç kalktım saat 13.00'dı kalktığımda. Aşağıya indim. Kimse yoktu. Galiba erkenden çıkmışlar. Ama kahvaltı hazırdı. Neyse yemeğimi yedikten sonra masayı topladım. Sonra koltuğa oturdum. Merakımdan evi gezmeye başladım her yer siyahtı nerdeyse( medayada var evin içi)
Sonra sadece bakmadigin Tom'un odası vardı. İçeri girdim. Her yer tahmin ettiğim gibi siyahtı. Tam odadan çıkacakken komidinin üstünde telefon ilgimi çekti. Alıp alamamak arasında kaldım. Ama en sonunda almaya karar verdim. Tam telefonu açtığımda benim resmimi gördüm, kilit ekranında ufak bir şok geçirdim. Yani Tom bana aşık olabilir mi diye düşündüm. Ama olmaz ya diyordu bir yanım ama bir yanımda olabilir diyordu. Evet bence olabilirdi çünkü bana en başından beri iyi davranıyordu.Sizce Tom bize aşık mı?
Yorumlarınızı bekliyorum canlarım öpüldünüz.