................ O tři měsíce později.......................
Bylo zrovna kolem poledne a Val zamykala knihkupectví, aby mohla v klidu poobědvat. Měla opravdu kliku, že po svém návratu na Zemi jí pomohl jí majitel tohoto knihkupectví a nabídnul ji práci. Lidé ve městě, které sousedilo s jejím bývalým domovem - majákem- si po jejím příchodu šuškali leccos, avšak Val nikomu neporzradila, kam se poděla a kde celou tu dobu byla. Stejně by jí nikdo nevěřil a s trochou smůli by ji nechali zavřít do blázince. Nicméně během pouhého měsíce na celý incident zapomněli a drby vyšuměly do ztracena. Val také dostala možnost si pronajmout podkroví přímo nad obchodem. Nebylo sice bůhví co, ale do začátku jí to muselo stačit. Neměla, kam jinam jít a ani na koho se obrátit. Teprve až v těchto chvílích si uvědomovala, jak osamocený život vlastně vedla a kam jí to až přivedlo.
Seděla v zadní kanceláři a pomalu obědvala. Dneska tady byla sama, její vedoucí pan Smith se vydal za svými příbuznými do vedlejšího města. Když měla dojedeno, obchod znovu odemkla. Obešla regál a natáhla se pro těžkou krabici s knihami, které bylo třeba označit cenovkami, když v tom se jí zamotala hlava a udělalo mdlo. Sedla si na krabici a pomalu se rozdýchávala. Nestalo se jí to poprvé, za poslední dva týdny se jí udělalo zle už několikrát, bude si muset zajít k místnímu lékaři. Mdloby odešly stejně rychle, jako přišly a Val mohla dál pokračovat ve své práci.
Když odbila čtvrtá hodina, Val pro dnešek zavřela a vydala se za lékařem, který sídlil jen o dvě ulice dál. Otveřela dvře čekárny a k jejímu štěstí tam nebyli žádní pacienti. Doktor Val přijal hned.
..........O čtyřicet minut později................
,,Slečno mám tady ty výsledky pojďte." zavolal doktor na Val, která nervózně seděla v čekárně. Netušila, že bude až tak důkladný a bude jí dělat i rozbor krve. Zvedla se a vešla do ordinace.
,,Posaďte se, prosím" pokynul rukou a Val se usadila naproti němu.
,,Zjistil jste něco?" ptala se zvědavě a nervózně zároveň.
,,Ano, zjistil, ale prvněse vás zeptám ještě na jednu věc. Kdy jste naposledy menstruovala?"
Val jeho otázka překvapila. ,,Co to má společného s mou..." zarazila se a vytřeštila oči. Úplně zapomněla, kdy to naposledy dostala. Přeci nemůžu být.... Pomyslela si.
,,Podle krevního rozboru jste ve třetím měsíci těhotenství. Gratuluji."
Val spadla čelist a doktor poznal, že těhotenství rozhodně nebylo plánované. ,,Ehm... nechám vás teď na chvíli o samotě a potom probereme detaily." řekl a odešel do vedlejší místnosti.
Val si opatrně položila dlaň na břicho. Doopravdy ze mě bude teď matka? Dokážu vychovat dítě sama, bez otce? V hlavě se jí objevil obrázek Lokiho, který se na ni usmívá. Kéž by tady teď byl semnou.... Byl by vůbec rád, že se stane otc..... Val se znovu zarazila. Tentotrát se jí v myšlenkách objevila ještě jedna osoba.... Fandral.
Proboha jen to ne! Val si v tuto chvíli nemohla být jistá, zda otcem jejího dítětě je Loki anebo Fandral. Test otcovství teď jaksi zrovna není nemožný.
Seděla nervózně dál na židli a hladila se po břiše.
Je to dítě Lokiho! Ubezpečovala se. Musí být!
ČTEŠ
Princ z Asgardu
Fiksi PenggemarLoki se probudí na neznámém místě a co hůř, nepamatuje si, kdo je. Po pár hodinách bloumání lesem narazí na ženu, která žije sama na pobřeží a která Lokimu pomůže. Valeria však netuší, že tento neznámý je vlastně princem Asgardu a bohem lží a neplec...