'Wat zei je nou?' vraag ik als we naast elkaar liggen en diep in en uitademen van de inspanning. Ik weet niet of mijn hersenen me voor de gek houden of dat hij dat echt zei.
'Ik hou van je Jess. Ik meen het' zegt hij als hij op zijn zij rolt en me aankijkt.
'Ik ook van jou. Ik denk al een paar dagen maar ik wist niet of ik het wel moest zeggen of niet. Ik was bang dat het je af zou schrikken of dat je het raar zou vinden dat ik zo snel gevoelens voor je kreeg. Dat je me dan aan de kant zou zetten of gewoon niet meer hetzelfde naar me zou kijken. En ik wilde natuurlijk niet dat dat zou gebeuren en ik wist het allemaal niet zeker en..'
Dan kust hij me. 'Je ratelt' zegt hij zachtjes tegen mijn lippen aan.
'Sorry' zeg ik als ik hem aankijk.
'Dat moet je niet altijd zeggen. Ik vind het schattig als je zo ratelt.'
'Ja?' vraag ik
'Ja' zegt hij als hij me kust.
'Kom je mee douchen? Volgens mij heb jij vanavond nog een logeerpartijtje en is het avondeten er bijna'
Ik knik naar hem.
Onder de douche kan ik niet van hem afblijven. Hetzelfde geldt voor Reede. Hij wilt zelfs mijn haar voor me wassen. Ik vind het heerlijk als hij me overal aanraakt. Hij wrijft over mijn hele lichaam en smeert alles in met douchegel.
'Ik zou je eigenlijk helemaal niet moeten laten weggaan vanavond' zegt hij
'Eigenlijk niet hè' zeg ik tegen hem terwijl ik hem aankijk.
'Pas op hoor want ik kom in de verleiding om je hier te houden' zegt hij als hij me kust.
'Ohja?' vraag ik nep verbaasd
'Ja. Het is niet raar als ik de hele tijd samen wil zijn met het meisje waar ik van hou' zegt hij dan.
Er gaan een tinteling door heel mijn lichaam en ik voel vlinders in mijn buik zo gelukkig wordt ik als ik hem dat hoor zeggen.
'Zeg dat nog eens' zeg ik als ik hem aankijk.
'Jess Kavel, ik hou van jou' zegt hij als hij me tegen de muur van de douche aan drukt en diep aankijkt.
Hij zoent me vol passie en ik doe gelijk mijn mond voor hem open.
'Ik hou van je Reede' zeg ik nu ook vol uit. Op het moment dat ik het zeg voel ik dat ik het echt meen.
'ETEN!!' horen we Denise haar stem roepen als we klaar zijn met afdrogen.
'We komen eraan!' roep ik naar beneden.
'Beter hebben jullie ook eten voor mij' horen we Jack roepen vanuit zijn kamer.
Ik kijk Reede aan met grote ogen.
'Kut....' zeg ik 'Waarom zei je niet dat Jack in zijn kamer was??? Weet je wel niet hoeveel herrie ik gemaakt heb. Het zou nog meevallen als Denise en Callum het niet gehoord hebben.' zeg ik
'Ik weet zeker hoeveel geluid je hebt gemaakt. Ik had er alleen niet bij nagedacht. Maar ik wilde niet dat je je in zou houden'
'Reedeeee' zeg ik speels tegen hem en ik geef hem een stomp op zijn arm.
'Jeeesssss lekkerding. Ik vind het heerlijk als je voor me schreeuwt'
'Ja dat zal wel' zeg ik
'Ja zeker' plaagt hij me.
'Doe je een van die nieuwe jurkjes aan? Ik ben erg benieuwd naar die witte.' zegt Reede.
'Wat? Heb je gekeken naar mijn nieuwe kleding?'
'Ja, en ik vind dat je dat rode badpak maar hier moet laten, zodat je het niet kan dragen zonder dat ik er bij ben'
Ik lach om zijn reactie. 'Weet je zeker dat je wilt dat ik dat jurkje aan trek als ik zo weg moet gaan?'
'Hmmh, eigenlijk niet nee' reageert hij. 'Kleed jij je maar om, dan ga ik alvast naar beneden. Anders kan ik niet van je afblijven'
Reede trekt een korte broek aan en loopt naar beneden.
Ik beslis toch om het witte jurkje aan te doen. Het is een vrij simpel jurkje maar ook weer in een halter vorm, ik heb heel goed met Denise gekeken of het doorscheen of niet zonder bh maar er zit een dubbele voering in waardoor je niks kan zien en er zitten een soort dunne pads in. Die zorgen ervoor dat het juist nog meer benadrukt wordt. Denise zei al dat het Reede gek zou maken.
Ik loop naar beneden en kom Jack tegen op de eerste verdieping. Kut, deze confrontatie wil ik niet....help....
'Dus om het niet ongemakkelijk te maken geef ik je nu een compliment dat je er goed uitziet en doe ik alsof ik net niet al jullie ruige seks heb gehoord' zegt Jack.
'Oh help' zeg ik als ik mijn handen voor mijn ogen sla.
We lopen samen naar beneden.
'Dankjewel voor het niet ongemakkelijk maken' zeg ik lachend als we beneden komen.
Ik kan er maar beter om lachen want dit zal misschien niet de laatste keer zijn dat hij ons hoort.
'En jullie ook genoten van de show? Of kon je het hier net niet horen' zegt Jack lachent als hij naast Callum aan tafel gaat zitten.
Oh mijn god...Ik kan wel door de grond zakken van schaamte. Ik doe me handen weer voor mijn ogen.
'Wat dan??' vraagt Denise net wat té nieuwsgierig'
'Hmmmmmhmmm' kreun ik beschaamd als wijze van antwoord.
Ik hoor Reede naast me lachen. Ik kijk op en geef hem een stomp. 'Eikel' zeg ik tegen hem.
'Hmmh lekkerding' zegt hij tevreden als hij m'n jurkje bekijkt.
'Staat haar geweldig hè' zegt Denise als ze de bakken met pasta open maakt. Er zijn 3 pasta's en 3 pizza's.
'Ja zeker' zegt Reede.
'Maar als ik de volgende keer mag komen kijken moet je maar bellen want het klonk wel... spannend' zegt Jack.
'Jaaackkkk' roep ik gefrustreerd. Denise heeft nu ook wel door waar we het over hebben dus ze stompt hem op zijn schouder terwijl ze over Callum heen hangt om er bij te kunnen.
'Jack komt gewoon een beetje te kort' verklaard Reede zijn gedrag met een grijns.
'Dat is helemaal waar' zegt Jack.
'Nou wacht maar tot je Lara een keer ziet' lacht Denise. 'Als Dylan haar niet eerst veroverd'
'Wie?' vraagt Jack.
'Lara, een vriendin van ons, maar je bent vast haar type niet. Sterker nog denk ik dat je het tegenovergestelde bent daarvan' lacht Denise dan.
'Ja laten we dat Lara alsjeblieft niet aan doen...' zeg ik dan.
'Nou zeg, alsof ik zo slecht ben...' zegt Jack verdrietig.
'Een beetje wel man' reageert Callum.
We scheppen allemaal pasta op en een paar pizzapunten. Het eten is heerlijk. Ik denk dat ik geen moeite zou hebben om gewoon een hele week alleen maar pasta te eten.
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
Любовные романыJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...