II.fejezet

1.4K 81 2
                                    

Kirishima szép lassan elkezdte Bakugou nyakát csókolni majd azt kiszívni.
Bakugou száját elhagyja pár nyögés amire Eijirou felkapja a fejét majd perverzen ránéz.
-Eljött az időm, most én kúrlak seggbe....- mondta Kirishima közben kezeivel Katsukit megfordulásra késztetve.
Miután Katsuki megfordult, csipőjét két vágytól égő tenyér érintette meg.
Katsuki nyelt egy nagyot, mivel ő még sosem volt alul és már túlságosan is megszokta, hogy mindig ő a domináns fél.
Kirishima szívverése egyre gyorsabb tempót vett fel minden dobbanásnál. Már csak a gondolattól is szinte elélvez, hogy ő lehet most aki irányít.
Eijirou összeszedvén magát lejjebb vezette ujjait Bakugou testén, míg el nem érték azt a pontot, ahol be szeretne hatolni és megjelölni őt.
Ujjaival utat nyerve férfiasságával lassan behatol Katsukiba, kinek száját egy halk nyögés hagyja el.
Eijirou is úgyszintén felnyög, bár ő kicsit hangosabban. Elképzelhetetlenül jó volt ez számára, mivel még sosem találkozott ezzel az érzéssel. Másodpercekig csak egyhelyben vannak mikor Bakugou megtöri a csendet.
-MIRE VÁRSZ MOZOGJ MÁR! -ordítja türelmetlenül Katsuki.
Kirishima feléled majd elkezdi egy lassú tempóval. Ez mindkettőjüknek jó érzés volt, viszont a szőke gyorsabb tempót akart.
-GYORSABBAN.....gyorsabban....-mondta egyre halkabban és akadozva Bakugou, miközben előre-hátra mozogtak.
Kirishima engedelmeskedett is neki, igazából jobban is esett neki a gyorsitás.
    Eltelt egy kis idő mikor megunták ezt az egyszerű kutyapózt. Kirishima kijött  Bakugouból majd az ölébe ültette magával szembe. Eijirou végre láthatta Bakugou vágytól csillogó vörös szemeit. Elbűvölő látvány volt ez a fekete hajú számára, így hát egy szerelmes csókot nyomva a szájára megkérdte:
-Jöhet a kövi kör?...
-.....ja.....
Majd Kirishima újra behatolt Bakugouba ezúttal úgy, hogy láthatta a fiú minden egyes mimikáját.
Lassan elkezdett mozogni, mire Katsuki férfiassága Eijirou szeme elé magasodott.
A fekete ettől csak még jobban felizgult és egy olyan tempót vett fel amit eddig meg egyik fiú sem élt át.
Ettől Katsuki nagyokat sóhajtozott, majd egyszer Kirishima fülébe súgja: -Nemsokára elmegyek....
Kirishima nyel egyet majd nehézkesen megszólal: -Nyugi én is....
Majd pár másdoperc múlva egyszerre elélveznek.
Bakugou megérezte a hátsójában a meleg élvezetet és az eddigieknél is jobban elpirult.
Eijirou egész mellkasa illetve egy kicsit az álla is tiszta élvezet lett.

ʏᴏᴜʀ ʟᴏᴠᴇ ɪs ᴍʏ ᴅʀᴜɢ.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant