Leželi jsme spolu natisknutí v posteli a koukali na Přátele v tom se Dominik otočil na mě a spustil. ,,Víš já jsem si dneska uvědomil, jak moc mi na tobě záleží a prostě jsem strašně rád že tě mám. Já nikdy neměl žádnou kamarádku. Prostě vždycky jsem měl holku jenom na sex. Všechno tohle je pro mě nový, já nevim jak se mám chovat. Prostě prosím si mi slib že mě nepustíš k vodě. I když to bude těžký, moc mi na tobě záleží." dokončil svůj monolog a celou dobu mě držel za ruce a koukal se mi do očí.
Nezmohla jsem se na nic, jen jsem přikyvovala hlavou. Začala jsem si připouštět víc a víc že k němu něco cítím. On ke mně ale asi očividně ne, když mě bere jenom jako kamarádku. Nehodlala jsem to rozebírat a i přesto jsem se mu vrhla do objetí a tak jsme spolu i usnuli.
Ráno jsem se probudila dřív než Dominik, naskytl se mi pohled na nahého Dominika pouze s boxerkami. Prohlížela jsem si každičký kousek jeho obličeje. V tom se ozval chraplavý hlas. ,,Pozoruješ mě už takhle dlouho?" já byla červená až na zadku. ,,Ne, před chvíli jsem vstala" řekla jsem s úsměvem a prohrábla jeho dlouhé hnědé vlasy.
,,Jdu udělat snídani." řekla jsem vážněji. ,,Nee, pojď zpátky ke mně prosím." zaskučel a přitáhl si mě svýma velkýma rukama. ,,Mám hlad-" nedořekla jsem a on mě políbil.
Pohled Dominika:
Musel jsem to udělat, nezvládal jsem jen koukat na ní, jak neustále mluví. Ona se najednou odtáhla a s úsměvem podotkla. ,,Mám takovej pocit že kamarádi tohle nedělají." zasmála se. ,,Potřeboval jsem tě umlčet zlato." řekl jsem a opět se jí přisál na rty.
,,Domčo" vydechla těžce, když jsem objevil její citlivé místo. Nevyspali jsme se spolu, jenom se líbali a mazlili, stačilo mi to. Měl jsem u sebe jí to mě dělalo daleko šťastnější než kdybych šukal s tou nejlepší děvkou.
,,Objednám něco z Caffeterie jo? řekl jsem a dal jí pusu do vlasů. ,,Dobře." přitakala s úsměvem Terka. Objednal jsem teda oběd když jsme snídani nestihli. Snědli jsme si ho v posteli. Spolu.
,,Teri?" řekl jsem s plnou pusou? ,,Hm?" ,,Víš že mě měníš k lepšímu?" ona se jen usmívala jako sluníčko. ,, Jsi první holka s kterou nepotřebuju šukat a cítim se s tebou daleko líp než s nějakou děvkou. Nikdy jsem nestrávil celou noc a zůstal u ní na oběd. Vždycky jsem od nich utekl. Bylo mi jedno jak se cítí. A pak jsi mi do života přišla ty. Chtěl jsem na tebe zapomenout, ale nešlo to. Nebyl jsem připravenej na vztah a pořád nejsem. Ale chtěl bych aby si to semnou zkusila. To ráno co jsi odešla, už v tu dobu jsem věděl že nejsi jako ty ostatní, jen jsem si to nechtěl připustit. Budeš moje? "dokončil jsem svůj dlouhý monolog.
,,Ano, budu!! vyjekla Terka a objala mě kolem krku. ,,Tohle jsem od tebe potřebovala slyšet už dlouho. ",,To že jsi lepší než jakákoliv děvka?" poškádlil jsem ji. ,,Prosím přestaňme se o nich bavit." řekla podrážděně. ,,Ty žárlíš?" zeptal jsem se pobaveně. Ne, já ne-" podíval jsem se na ni. ,,No dobře možná trochu." znovu jsem se na ni podíval. ,,Jo fajn žárlím. Spokojenej?"
Já se jen usmál objal ji. ,,Jsem rád že žárlíš, aspoň vidím že ti na mě záleží." řekl jsem pobaveně. Já si jen vysloužil vypláznutý jazyk.
Pohled Terky:
Uběhli dva týdny od doby co jsme se s Dominikem dali dohromady. Zatím to byla procházka růžovou zahradou. Nebo to bylo jen ticho před bouří? Dominik ke mně chodil skoro každý den. Měl pořád nějakou práci ve studiu. Brala jsem to, přece jenom začala jsem si něco s umělcem.
Po obědě jsme šli s Dominikem do studia. Včera mu volal Jakub že pro něj má nějaké věci a Dominik trval na tom že musím jít s ním a on mě musí představit klukům. Ve dveřích jsme se akorát potkali s Luckou, která se na nás překvapeně koukala. Když jsme se s Dominikem dávali dohromady, Lucka odjela na dva týdny za ségrou do Paříže, takže jsme nějak neměli čas na představování.
,,Dominku tohle je Lucka moje spolubydlící , Lucko tohle je Dominik můj přítel." usmála jsem se. Lucka se na mě jen šokovaně podívala a ti dva si podali ruce. Lucka se nahla k Dominikovi a řekla: ,,Jednou jí něco provedeš a zlomím ti páteř." řekla se smíchem Lucka. ,,My už půjdeme, napíšu ti až půjdu domů, pa." rozloučili jsme se.
Ve studiu to probíhalo líp než jsem čekala jsem čekala. Dominik mě představil s klukama a další měli ještě dorazit později. Dominik mě celou dobu majetnicky držel u sebe. ,, To aby každej věděl že jsi moje." zašeptal mi do ucha. Jakoby přesně věděl na co myslím.
,,Ty seš tak majetnickej." zašeptala jsem na zpět. ,,Nejsem puso, jen si hlídám co je moje." dodal se svým typickým úšklebkem a políbil mě. ,,Děcka nechte si to až budete sami, nepotřebujem tady vidět porno." zasmál se Kuba a ostatní s ním.
V tom se rozrazili dveře a v nich další členové labelu. Postupně se mi všichni představili a nezapomněli mě obejmout. Tak nějak jsem si už zvykla že to dělají každému koho potkají. Dominik jen při každém objetí strnul a proploval mě pohledem. Až došlo na něj.
,,Pepo!" vyjekla jsem. ,,Terko" vydechl nevěřícně. ,,Vy dva se znáte? Měli jste spolu něco? otázal se zmateně se strachem Dominik.
,,V klidu Tendo, chodili jsme spolu na základku a pak i střední. " řekl za mě pohotově Pepa. ,,Naše mamky se znali a my jsme spolu byli od malička. Pak až nějak po tý střední jsme se přestali bavit. Už jsme se strašně dlouho neviděli." dodala jsem. V tom si mě pan žárlivý stáhnul k sobe na klín. Jen jsem se na něj naštvaně podívala.
,,Pochopil jsem teda správně že tě sem k nám dotáhl Dominik? Jak jste se vy dva vůbec potkali?" zeptal se Pepa. ,,V jednom klubu zrovna když jste měli show, museli jsme se minout." objasnila jsem.
Po dlouhém seznamování jsme šli pít a Radek se zavřel s Dominikem do místnosti, kde nahrávali nějaký nový track. Šla jsem na záchod a v tom mě zastavil Jakub.
Ahooj všem, dneska vydám dvě kapitoly jako omluvu za to že nejsem vůbec aktivní. Jsem ráda že i přesto mě podporujete, neskutečně moc si toho vážím! Chtěla bych vydávat příběhy častěji. Akorát jsem občas bez nápadů a musím se k tomu dokopat :) Užívejte večer. S láskou vaše T.
Části po sobě nekontroluju tak se omlouvám za chyby.
ČTEŠ
Láska je nebezpečná věc
RomanceNajednou jsme zase ti dva cizinci jako na začátku, dnes akorát s tím rozdílem že máme společné vzpomínky.