Merinette dupain-cheng
21 yaşında, annesi öldükten sonra babasından şidet gören, çok sakin ve içine kapanık biri.
Erkeklerden nefret ediyor. Nedenini bilmeden her akşam ağlıyor. Babası ile yaşıyor.Adrian Agreste
23 yaşında. Babası öldükten sonra Agreste hodingin başına geçti. Ne düşünürse onu söyler çok ukaladır, ve çapkın bir kişiliği vardır. Abisi felix ve kardeşi cloé ile birlikte yaşar.Felix Agreste
25 yaşında. Çok ciddi dir, kardeşi adrian dan şirketin başına geçti diye nefret eder. Kardeşi cloé'yi çok sever, o yüzden dışarıya pek çıkmasına izin vermez. Adrian Cloé ve annesi Emili ile yaşar.
Cloé Agreste
18 yaşında. Çok güzel bir kızdır. Abisi Adrian'ı çok sever, fakat abisi Felix'i pek sevmez çünkü, dışarıya çıkmasına pek izin vermez. Çok çekingen, güvenilir dir, tıp oluyor annesi her ne kadarda tasarımcı olması gerektiğini söylesede o kalp ve damar cerahisini okuyor.
Emily Agreste
45 yaşında. Eşinin ölümünden sonra ona çok destek olan Tom'a katşı çok naziktir. Kendisinin kalp yetmezliği vardır ama hiçbir çocuğuna söylememiştir, oğlu Adrian ve çok sevdiği Marnette'yi evlendirmek istediğini arkadaşı Tom'a belirtmiştir.
Tom Dupain-Cheng
57 yaşında. Eşi öldükten sonra tüm pastaneyi satıp uyuşturucu kulanmaya başlamıştır. Kızı Marinette'den hoşlanmaz, çünkü ona hep eşini hatırlatır. Buna rağmen arkadaşı Emili'den hoşlanır, kızı Marinette'yi ve Adrian'ı evlendirmeyi kabul etmiştir. Çünkü hem Marinette'den kutulur, hemde uyuşturucu alacak parayı ondan alabilir. O koca eleri ile Marinette'ye her zaman şiddet uygular.
Merhaba! Ben Rana. Bu benim ilk kitabım ve güzel olacak mı bilemiyorum bir de saçma sapan yerlerde noktalama işareti ola bilir, koya bilirim çünkü neden? can sıkıntısı işte 😅😂
Buna ben çok güldüm ya
Kitabın emojisi:🌟🌟🌟🌟
Yorumlarda bu emojiyi bol bol kulanın ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Evliliği / Yeni Başlangıçlar -tamamlandı -
FanfictionŞiddet gören bir kız! 🌟🌟🌟 Çapkın bir adam! 🌟🌟🌟 Kırık kalpler! 🌟🌟🌟 Tohumu nefret olan bir aşk! 🌟🌟🌟 Sevgi! 🌟🌟🌟 Nefret! 🌟🌟🌟 Üzüntü! Başlama tarihi; 31 Ocak 2021 Bitiş tarihi; 9 Nisan 2021 2. Sezon başlama tarihi: 4 haziran 202...