|Yazılan Her Şey Hayal Ürünüdür|
Yaşlı Amca - Yıldızlara Bak
1 Hafta Sonra
"Ozan?" Diyerek sessizliği bozdu Ayşegül.
"Hı?"
"Baban ile konuşmuyor musun hala?"
Ozan Ayşegül'ün sorduğu soru ile istemsizce gerildi. "Film izleyelim mi?" Diye sordu Ozan.
Ayşegül Ozan'ın göğsünden kalkıp ona döndü. "Beni mi geçiştiriyorsun sen?"
"Hayır."
"Neden cevap vermiyorsun o zaman?"
"Çünkü bu konuda konuşmak istemiyorum yavrum."
"Niye?"
"Çünkü güzel konular değil. Ben seninleyken hep güzel şeyler konuşmak istiyorum." Dedi Ozan.
"Ne güzel ne güzel. Ama pespembe bir dünya da yaşamadığımız için hayatta hep güzel şeyler olmaz. Ee biz de sevgili olduğumuz için her şeyi konuşmalıyız." Dedi Ayşegül.
Ozan gülümsedi. "Öyle mi diyorsun?"
"Öyle diyorum."
Ozan gülerek koltuğa yaslandı.
"Niye gülüyorsun?"
Ozan Ayşegül'e döndü. "Haberin yok."
"Neyden?"
"Sen yanımdayken benim hayatım hep güzel."
Ayşegül duyduğu şey ile gülümsedi. Daha sonra Ozana sorduğu soru aklına geldi ve göğsünden kalktı. "Ozan!"
"Ne?"
"Bir şey sordum değil mi?"
"Ne sordun aşkım?"
Ayşegül Ozana göz devirdi. "Tekrar soruyorum. Baban ile konuşmuyor musun hala?"
Ozan derin bir nefes aldı. Bu gece bu konudan kaçamayacaktı anlaşılan. Ama geçiştirebildiği kadar geçiştirecekti. Çünkü konuşmak istemiyordu.
Babası ile kendini bildi bileli arasında değişik bir bağ vardı. Hep kavga ederlerdi ama bir şey olduğunda ilk babası koşardı yardımına Ozan'ın. Ozan babasını canından çok severdi ama hayatının belli kısımlarında babasıyla hiç konuşmadan aylar geçirmişti. Ozan fevriydi, sinirliydi, kafasına estiği gibi hareket ederdi. Bu yüzden çocukluğunda ve ergenliğinde doğru düzgün hiç arkadaşı olmadı. Annesi ve babası hep yanındaydı. Ama Ozan yanlızlığını sinire vurdu ve onları hep ters tepti.
Şimdi büyümüş olsa bile bazı şeyler hala aynıydı...
Ozan Ayşegül'e cevap vermeden koltuktan kalktı. "Sen film seç bende mısır patlatayım."
"Öyle mi?" Diye sordu Ayşegül tek kaşını kaldırıp."Öyle."
"İyi. Ben kendim hallederim." Dedi Ayşegül ve ayağa kalktı. Orta sehpada duran telefonunu alıp oturma odasından çıktı ve yatak odasına girdi.
Ozan Ecemi arar diye düşünerek omuz silkti ve mutfağa geçip mısır patlatmaya başladı.
Ayşegül odanın kapısını kapattıktan sonra rehbere girip Firdevs Teyze -Ozanın Annesi- yazan yere tıklayıp aradı.
İki kere çaldıktan sonra açıldı telefon.
"Alo Ayşegül?""Firdevs teyzeciğim nasılsın?" Diye sordu Ayşegül.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE •OzAy•
Fanfic"Ben senin gelince bütün düzenim bozuldu sandım ama benim zaten bir düzenim yokmuş Ayşegül..." - "Yeter ya!" Diyerek ayağa kalktı Ayşegül. Odadaki herkesin bakışları Ayşegülü buldu. Ozan da yaslandığı yerden doğruldu. Böyle bir tepki beklemediği y...