İyi okumalar 🌙
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Meriç
Bol vitaminli bir sebze çorbası yapmıştım Erdem için. Hayatımda ilk kez çorba yapıyordum ve sanırım fena olmamıştı. Kâseye doldurdum ve kâseyi tepsiye koydum. Birkaç dilim ekmek, bir kaşık, bir de su ve ilaç da koyup tepsiyi alıp içeri geçtim. Erdem uyuyordu. Aslında uyandırmak istemiyordum ama uyanması gerekiyordu. Tepsiyi orta sehpanın üstüne bırakıp uzandığı koltuğun kenarına oturdum. Saçlarını okşayarak seslendim yüksek olmayan bir ses tonuyla."Erdem. Hadi uyan da çorba iç biraz." dedim yumuşak bir sesle. Yavaşça gözlerini açtı. Gülümsedi ve güzel dudaklarını araladı.
"Çorba mı yaptın benim için?" diye sordu. Tıpkı bir çocuk gibiydi şu an. 25 yaşında bir çocuk...
"Hı hımm. Hayatımda ilk kez çorba yaptım. Hadi uyan da iç bakalım." dedim tepsiyi kucağıma aldım. Bana baktı ve konuştu.
"Daha da hasta olmam değil mi?" diye sordu. Gözlerimi devirdim.
"İstersen içme. Yat böyle hasta hasta." dedim huysuz bir şekilde. Gülümsedi ve elimi tutarak cevap verdi.
"Şaka yapıyorum sevgilim. Elinden zehir olsa içerim." dedi halsiz çıkan sesiyle. Bu hâline üzüldüğüm için buruk bir gülümseme belirdi yüzümde. Elimi tutan elini optim ve sehpanın üstündeki kağıt havlu rulosundan birkaç yaprak kopardım, Erdem'in üstüne bıraktım. Çorba içirecektim, üstüne dökülmesin diye önlem amaçlıydı. Kaşığı çorbaya daldırdım ve fazla doldurmadan Erdem'in ağzına doğru yönlendirdim elimi.
"Uçak geliyor uçak. Aaaaa. Aç ağzını bakiyim." dedim Erdem'e, gülümseyerek. Erdem de kıkırdayıp açtı ağzını. "Aferin oğluşuma." dedim sırıtarak. "Bak bu tabaktaki çorba bitecek tamam mı? Yoksa arkandan ağlar." dedim. Gülerek cevap verdi.
"Bebeğim biraz abartsaydın." dedi. Kaşığı tekrar doldurup ağzına götürdüm yine.
"Hanimiş Meriç? Hanimiş?" diyerek içirdim bu kez. Erdem kafasını sağa sola sallayıp gülüyordu. Onu güldürme çabalarım sonuç vermişti. Ben de gülüyordum o gülünce. "Nasıl ama? Tadı güzel olmuş değil mi?" diye sordum hevesle.
"Hı hımm. Sen yaparsın da güzel olmaz mı?" dedi, ekmekten koparıp ağzına attığım sırada.
"Bence tadı ekstra güzel." dedim ve kaşığı tekrar ağzına götürdüm. Çorbayı yuttuktan sonra cevap verdi.
"Nedenmiş o?" diye sordu. Bir iki lokma ekmek koparıp çorbanın içine atıp ıslattım ve kaşığı tekrar çorbaya daldırdım. Erdem'in ağzına götürürken cevap verdim.
"Çünkü sevgimi de kattım bebeğim. Ondan." dedim. Aydınlanmış bir ifadeyle baktı yüzüme.
"Tabi ya. Ben de diyorum ki neden bu çorba esktra güzel acaba diyorum? Demek benim bebeğim sevgisini de katmış içine." dedi tatlı tatlı gülümseyerek.
"Evet bebeğim. Çünkü sen çabuk iyileş diye." dedim ve çorbanın sonunu da içirdim.
"Mmm iyileşirim sen bana böyle bakarsan." deyip öpücük bıraktı dudaklarıma. Tepsideki hapı da içtikten sonra tepsiyi alıp mutfağa geçtim. Kirlileri bulaşık makinesine attım ve ıhlamur koydum ocağa. Muhtemelen bu akşam burada kalamayacaktım. En azından herşey hazır olsundu.
Salona geçip Erdem'in yanına oturdum. Battaniyeyi dizlerine örtmüş, oturuyordu. Ona doğru döndüm ve karışmış saçlarını düzeltirken konuştum.
"Sanırım ben bu akşam kalamayacağım bitanem." dedim. Bana doğru döndü oturduğu yerde.
"Ama ama neden? Hastayım ama ben." dedi dudaklarını büzerek. Büzdüğü dudaklarına öpücük kondurdum. Nasıl da nazı geçiyordu bana. Gülümsedim ve cevapladım.
"Tamam o zaman. Eve haber vereyim." dedim ve ayaklanıp ceplerimi yokladım. Sonra telefonumun montumun cebinde olduğu aklıma geldi. "Telefon montumun cebinde. Hemen geliyorum." dedim ve portmantoya gidip montumun cebinde duran telefonu aldım. Tam annemi arayacakken kapı çaldı. Tuşu kilitleyip kapıyı açtım. Karşımda bir kadın ve adam vardı. "Buyrun kime baktınız?" dedim ve daha onlar cevap veremeden Erdem geldi salondan söylenerek.
"Meriç, kim gel..." derken cümleyi bitiremeden şaşkın bir şekilde bakakaldı kapıda duran kadın ve adama. Beni de şok eden iki kelime döküldü daha sonra dudaklarından.
"Anne, baba!"
Iki gün olmuş. Biraz rahatsızım o yüzden geç kaldım biraz.
Bu arada Erdem'e, anne baba baskını nasıl oldu sizce 😄
Yorumlarınızı bekliyorum 🤗
Sizleri seviyorum 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)
Любовные романыCanım Öğretmenim isimli ilk bxb kitabıdır. Bolca gülmek istiyorsan sen de ailemize katıl 🤗 İki erkeğin aşkını konu alan bir hikayedir. Ona göre gelin. +18 bölümler mevcut. Texting-metin karışık 05.10.2020 - 12.06.2021 #gayaşk etiketiyle 1.sırada.