Moonlight : Yıllarca sen onu ben seni izledim. Görmedin bile.
Moonlight : Görmeyi bırak yanlışlıkla bile bana bakmadın. Sürekli sürekli sürekli bir aptal gibi sen onu ben seni izledim. Bu ne kadar sikten bir duygu bilmiyorum diyemezsin.
Moonlight : en yakın arkadaşımdan senin yüzünden nefret etmeye başladım en sonunda. Baktım olmuyor unutamıyorum bu sikim sonik yeri açtım.
Moonlight : Anasını satayım geldin orada da buldun beni.
Lalalisa : Başından beri sevdiğin kız bendim yani? Aynı okuldayız ve sen Jimin'in arkadaşlarından birisin yani????
Moonlight : Evet. Ne oldu kankanı bana ayarla falan mı diyeceksin???
Lalalisa : Saçma salak konuşma. Bana yalan söyledin sen? Resmen bana bile bile yalan söyledin!
Moonlight : Bir de benim açımdan bak amına koyayım! Saatlerce en yakın arkadaşıma nasıl aşık olduğunu dinledim bizzat senden.
Lalalisa : Bana kim olduğunu söyle kimsin sen?
Moonlight : Senin yaptığın aptallığı ben yapmayacağım Lisa. Olmayacağını bile bile ben sana gelmeyeceğim.
Lalalisa : Ben aptal değilim ben ona aşığım.
Moonlight : Aşk aptallık değil zaten sevgilisi olduğunu bile bile gidip ona itiraf etmen aptallık!
Lalalisa : Bence sen sadece kıskanıyorsun!
Moonlight : Kıskanıyorum tabi salak mısın? Deliriyorum aklıma geldikçe. Yıllarca sana dönüp bakmayan bir adama aşık olduğunu söyleyip beni bir kere bile görmediğin için senden de nefret etmek istiyorum!
Moonlight : O kadar çok istiyorum ki ama yapamıyorum işte!
Moonlight : Engelle beni! Ne bileyim yazma bana bu iş bu saçmalık çok uzadı.
Lalalisa : O yazılar da banaydı o zaman.
Moonlight : Evet. Seninkiler de ona.
Lalalisa : Sana istediğin şeyi veremem....
Moonlight : O da sana veremez aptal gibi davranma.
Lalalisa : Dayanamadım işte!
Moonlight : O gerizekalının bir de egosu ile uğraş artık.
Lalalisa : Senin yüzünden dedin, ona nefret besleme benim yüzümden.
Moonlight : Üzgünüm okulun meleğinden deli gibi nefret ediyorum ve bunun tek sebebi sensin.
Lalalisa : Uzak dur ondan da benden de!
Moonlight : Yanında adım bile atamıyorum ki amına koyayım!
Lalalisa : Kimsin sen ona bir şey söyledin mi?
Moonlight : Korkma korkma ona senden bahsetmedim. Şimdi sen en yakın arkadaşım bu kızı severken kıza gidemem diye vicdan yapar diye düşünürsün, manitayı bırakıp sana gelecek ya?
Lalalisa : Kes sesini!
Moonlight : Yalan mı hayalin bu değil mi?
Moonlight : Rosé'nin onu aslında gerçekten sevmediğini anlayacak ve o koşa koşa sana gelecek. Ama özür dilerim o kız ona köpek gibi aşık çünkü!
Lalalisa : Bunu bana niye yapıyorsun!
Lalalisa : Çünkü sen de ben ne yapıyorum deyip sana gelmemi istiyorsun! Evet anlıyorum ama özür dilerim ben ona aşığım!
Moonlight : Öyle bir şey istesem sana kim olduğumu söylerim ama ben senin gibi aptal değilim olmayacak hayallerin peşinde koşmuyorum!
Lalalisa : Bana hakaret edip durma!
Moonlight : Sen de salak gibi davranma!
Lalalisa : Elimde değil anlamıyor musun!
Moonlight : Anlıyorum amına koyayım zor olan da bu ya!
Moonlight : Anlıyorum... Ve bu beni öldürüyor artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moonlight
FanfictionJeon Jungkook, Lalisa'ya platonik aşıktır. Aşkı yılları aştığı için artık dayanamaz ve blog üzerinden yazılar yazmaya başlar bilmediği tek şey ise Lisa'nın da o bloğa üye olmasıdır. #1 lizkook 08/02/2021 #3 liskook 08/02/2021 Kapak : @lizonta