Annabelle; 1970 yılında Donne isimli 28 yaşında bir kıza annesi tarafından hediye edilen bir bebek. Film deki gibi porselen değil pejmürde bir bebek tir.
Donna o sırada New York'ta bir apartman dairesinde Angie isimli bir arkadaşıyla yaşıyordur. Donna ve Angie bebeğin birebir hareket ettiğini asla görmemiştir. Fakat bebeği bıraktığı şekilde hiç bir zaman bulamıyorladı.
Bir süre sonra etrafta küçük bir çocuğun yazdığı belli olan 'bize yardım et! ' notlarını bulmaya başlamışlardı.
Bir süre sonra bebeğin üstünde kan lekeleri oluşmaya başlayınca bir medyum çağırdılar.
Medyum bebeğin içinde Annabelle Higgins isimli bir genç kızın ruhu olduğunu ve iletişim kurduğunu söyledi. Annabelle o apartmanda ölmüşdü. Donna ve Angie Annabelle'in hikayesini duyunca ona karşı merhamet göstermişlerdir.
Angie'in erkek arkadaşı olan Lou bu olaydan sonra genç kızların evinde kalmaya geldi. Orada kaldığı gece bebeğin kendisine saldırdığı ve işkence ettiği gibi bir çok gerçekçi bir rüya görür.
Fakat sabah kalktığında saldırıya ve işkence uğradığına dair bir iz yoktu. Ertesi gün Lou evde yanlızken Donna'ın odasından garip bir takım sesler duydu. Odaya girdiğinde ise bebeğin yerde yatığını gördü anda göğüsünde büyük bir acı hissetti. Gömleği kan oldu çünkü, göğüsünde birden yedi tane yara oluştu. Yaralar bir kaç gün sonra hiç iz bıtakmaksızın iyileşti.
Bu olay üzerine Donna ve Angie bebeğin ele geçiren ruhun hiç de iyi niyetli olmadığını anladı. Donna Hegen isimli bir rahiple iletişim kurmaya karar verdi. Hegen hikayeyi duyunca şeytan çıkartmada uzman olan arkadaşı rahip Cooke'a haber verdi.
Cooke'da paranormal olaylarda uzmanlaşan Ed ve Lorrine Warren'i aradı. Warren'ler iki kadınla da konuştu. Bebeğin şeytani bir varlılk tarafından ele geçirildiğini ve bebeğe yaklaşan kişinin de bu ruhtan etkilenebileceği sonucuna ulaştılar.
Rahip Cooke bebekten ruhu çıkartmak için şeytan çıkartma ayını düzenledi.
Şeytan çıkartma ayını ruh yakalama gibi bir şey değildi. Daha çok evi Yaratıcı'nın sevgisiyle doldurmak ve kutsamak anlamına geliyordu. Bu nedenle Warren'lar kadınların güvenliği için bebeği götürmeye karar verdiler.
Bebek şuanda Warren'lerin Monroe'daki müze olarak kullanılan evlerinde duruyor. Warren'ler bebeği eve götürürken birçok kaza anlattılar. Eve gider gitmez kutsal suya sokup dolaba kapattılar.
Bebek camekana kilitlendi. Böylece bebek hem ziyaret edenlerin dokunamayacağı fakat görebileceği bir yerde duruyordu. Bebeğin adı o günden beri 'Annabelle' olarak kaldı.
Annabelle'in olduğu camekanın önünde 'Uyarı:Kesinlikle açmayın! ' yazıyor.
Yıllar boyunca Warren'ların evinde bebekle birebir temasa geçen kişilerin başına bir açıklanamayan olaylar geldi.Örneğin bir kere genç bir rahip bebeği hor gören bir şekilde eline aldı. Aynı gün rahip kiliseye dönerken ölümcül bir araba kazasından kıl payı kurtuldu.
Başka bir olayda ise bir ziyaretçi bebeğin olduğu camekana bir şeyler fırlattı ve bebekle dalga geçti. Bir saatten daha kısa bir süre sonra motorsikletiyle giderken kontrolünü kaybetti ve ağaca çarparak yaşamını yitirdi...😔😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~10 Lanetli Bebek~
ParanormalNe kadar gerçek ne kadar sahte olup olmadığını bilmiyorum. İnanıp inanmamak size kalmıştır. İnternettwn araştırdım. İlk bölümdeki 'Annabelle'i araştımadım desem yeridir çükü filmi izledim. Film deki olayları yazdım. İsterseniz internetten detaylı bu...