34

1.9K 241 194
                                    

Merhaba Merhaba ! Çok tatlı bir bölüm oldu...

Hepinize iyi okumalar !!


- 1 Ay Sonra -

" Minho ! Uyan artık sınava çalışmamız gerekiyor ! " Jisung söylene söylene sevgilisinin odasına girmişti.

Minho ise duyduğu ses ile kendini daha da yatağa gömmüş ve nefes alamayacak şekilde kafasını yastığına sokmuştu.

" Ben kitap karakteriyim sınava falan girmeyeceğim. "

Jisung gözlerini devirmiş ve " Aynen bende Christof Columbus. " diyerek kendini sevgilisinin üstüne atmıştı.

" Jisung kilo almışsın senin yüzünden nefes alamıyorum şu an. "

Jisung duydukları ile altındaki bedenin kalçasına hafifçe vurdu. " Asıl sen kilo aldın be şuraya bak yataktan çıkmıyorsun. Sadece yiyip içip yatıyorsun. "

" Kabul et kilo almam hoşuna gitti bu yüzden sürekli kalçama vuruyorsun. " Minho kafasını yastığından kaldırmış ve gülerek konuşmuştu.

" Ne hayır ! Sadece çok vurulası duruyor. Hem sen daha çok vuruyorsun. "

" Sınav bu hafta sonu muydu ? "

" Bunu bir evet olarak kabul ediyorum ve evet bu hafta sonu. "

Minho, Jisung'u altına alarak üstüne çıktı. " Ay ne yapıyorsun Minho ayıp. "

Minho Jisung'un tepkisine bir kahkaha atmış ve yüzüne eğilerek dudaklarına küçük bir öpücük kondurmuştu.

" Jisung lütfen çok fazla ders çalışma olur mu ? "

" Aa neden yoksa sınavda seni geçerim diye mi korkuyorsun ? "

" Aynen nasıl korkuyorum bir bilsen (!) "

Jisung Minho'nun dudaklarını öpmek için kendini kaldırdı ve minik bir öpücük koyup geri çekildi.

" Diğerleri bizi bekliyor bizde aşağıya insek iyi olur. "

Minho kendini Jisung'un göğsüne bırakırken sızlanmaya başladı. " Ders çalışmak istemiyorum bütün gün seninle burada yatmak istiyorum. "

Jisung göğsünde yatan çocuğun sızlanmasına gülümsedi ve saçlarını okşamaya başladı.

" Bende bütün gün burada seninle yatmak isterim ama maalesef inmeliyiz. "

İkisi de aşağıya inmek için konuşuyorlardı ama aşağıya inmek için herhangi bir harekette bulunmuyorlardı. İkisi de konuşmadan karşıdaki duvara bakıyor ve bir şeyler düşünüyorlardı. Geleceklerinin nasıl olacağını, ileride ne yaşayacakları gibi şeyleri.

Jisung bir anda gülmeye başlayınca, Minho'da göğsünde yattığı için kafası titremeye başlamıştı. Rahatsız olduğu ve merak ettiği için kafasını oradan kaldırarak merakla Jisung'a baktı.

" Ne oldu sevgilim neden gülüyorsun ? "

" Aklıma şey geldi. Hastaneden çıktıktan sonra sana bir şeyleri hatırlatmaya çalıştığımız zaman senin hiçbir şeyi inatla hatırlamaman ama sana yanlışlıkla tokat attığım zaman her şeyi hatırlaman geldi. "

Jisung tekrar o anı hatırladığı için gülmeye devam ederken Minho ise düz bir surat ifadesi ile ona bakıyordu.

" Elin o kadar ağırdı ki sayesinde flashback yaşadım Jisung teşekkürler. "

Jisung gülerek Minho'nun yanağına hafifçe bir tokat attı. Minho anında yanağını tutarak sızlanmaya başladı. " Ah! Galiba bir dişim kırıldı. Nasıl yemek yiyeceğim ? "

Dream Of The Book | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin