-5

314 16 1
                                    

Bir süre boş boş bakıştıktan sonra konuşmaya başlayıp eski öküzlüğüne geri döndü.

"Siktir olup gittiğin günden beri seni arıyorum. Ne bir telefon ne bir adres hiçbirşey bırakmadan gittin."

"Doğru 1 gün içinde hem dövüp hem hayatımda duymadığım hakaretleri sarfeden hemde tecavüz etmeye çalışan birini numaramı bırakmalıydım haklısın"

"Sana haksızlık ettim biliyorum ama..."

"Ama kendinden önceki cümlenin anlamını bozar Emre."

"Beni bi dinleyecek misin insan gibi iletişim kurmaya çalışıyorum"

"Sen insan değilsin bu bir, ikincisi beni nerden buldun"

"Ben istediğim herşeye anında ulaşırım Yağmur"

"Bana ulaşman 1 buçuk ay sürmüş farkındasın değil mi"

"Sana ulaşmam değil seninle konuşmam 1 buçuk ay sürdü. Ben sana zaten ulaşmıştım"

"Ya sen ne saçmalıyosun"

"Kelimelerini seçerek konuş beni çileden çıkarma"

"Ya sen kimsin ya kimsin ? Bırak peşimi seni polise şikayet etmediğime dua et"

"Siktiğimin poliside sende umrumda değilsin ben sadece sana haksızlık yaptığımı düşündüm ve yanına geldim. Bende ne olursa olsun hiçkimsenin hakkı kalmaz. Ama sen laftan anlamıyosun siktir git o kerhane çakması bara hadi" dedi ve kilidi açtı.

"Seninde ordakilerden bir farkın yok" diye mırıldanıp arabadan inecektim ki tekrar kilitledi.

"Sen çok kaşındın" diye gaza yüklendi.

Koltuğa yapıştım ve bağırdım.

"Napıyosun dur kaza yapacaksın öldürmek mi istiyosun hiç hoş bir yöntem değil" diye saçmalarken o bana bakmıyordu bile. O kadar hızlı sürmesine rağmen öyle rahat bir pozisyonda oturuyordu ki. Bense kasılmaktan bir hal olmuştum.

Ne kadar bağırsamda kapıyı zorlasamda imkanı yok ağzını bıçak açmadı. En son ani bir frenle durdurdu arabayı.

"NAPIYOSUN SEN YA"

"KIZIM BANA BAĞIRMA!!!"

"NE İSTİYOSUN BENDEN ANLAMADIM Kİ"

"BENİM SENDEN BİRŞEY İSTEDİĞİM YOK SADECE BANA KARŞI SES TONUNU VE KULLANACAĞIN KELİMELERİ DÜZELTMEMİZ LAZIM"

"NASIL YA?"

Dememle beni sürükleyerek bağ gibi bir eve sokması bir oldu. Bağırdım çırpındım ama nafile boyum bile sadece göğüs hizasına geldiği için yanında çok çelimsiz kalıyordum. Beni şöminenin yanına fırlattı ve dışarı çıkarak kapıyı kilitledi. Kapıyı yumruklamaya ve bağırmaya başladım. Akşama kadar ağladım ve bağırdım beni buraya kilitleyip terkedip gitmişti.

Sesim tamamen kısılıp yerde uyuyakaldığımda bir kapı sesi duyup ayağa kalktım. Daha doğrusu kalkmaya çalıştım. Başım döndü ve yere düştüm. Emrenin yüzünde en ufak bir şefkat yoktu öylece beni izliyordu.
Kısık sesimle

"Gözlerini üzerimden çek adi herif" dedim.

"Akıllanmamışız?" dedi.

"Sen çok şerefsiz bir insansın"

"Canını mı yakmam lazım?"

"Ne"

"Akıllanman için canını mı yakmam lazım"

CinayetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin