Szereplő ismertető:
~Hime Kiryu
~Zack Kiryu
~Ryuu Kin
~Juri Kuran
~Ayato Akameji
•
•
•
•
•
•
•Lily mosolyogva lépett be húga szobájába, aki könnyeit törölgetve mosolyogva lépett nővéréhez, majd egy ölelésben részesítette a hosszú, vörös hajú Kuran lányt.
-Ejnye.. miért sírsz?-törölte le húga könnyeit Lily.
-Nee-sama.. én annyira.. boldog vagyok..-szipogott Ayame.
-Megint az albumot nézegetted, igaz?-kuncogott a vörös.
-Igen...-nevette el magát a barna hajú.
-Ahj.. te..-ölelgette meg húgát Lily.-Na de.. hol van az a nálam is antiszociálisabb idióta?
-A dolgozó szobájában.
-Akkor ki ráncigálom.-mosolyodott el a vörös hajú.
-Hai.
A vörös hajú mosolyogva ment be Kaname dolgozószobájába, majd kivette a könyvet a fiú kezéből.
-Hé..-nézett fel.-Á, szia. Mikor jöttetek?
-Alig pár perce.. Zero a csomagokat hozza be. És.... mikor kapja el?
-Nos..
-Hm?
-A holnapi napra terveztem..
-Ez nagyszerű.-ugrott boldogan Kaname nyakába a vörös hajú.
Kaname mosolyogva viszonozta az ölelést, majd sóhajtva a lány hajába temette az arcát.
-Szerinted... nem sietem el? Van még időnk...
-Ugyan, Kaname! Ne legyél ilyen nyuszi! Szeretitek egymást.
-Igaz.
A vörös hajú lány elemelkedve a talajtól, egy puszit nyomott a fiú homlokára, majd sietve Zeróhoz ment, hogy a vadász ne egyedül hozza az összes csomagot, hisz hosszabb időre terveztek maradni.
-Körbe jártad őket?-ölelte át a lány derekát Zero, miután maga mellé helyezte a bőröndöket.
-Igen.-mosolyodott el Lily, majd egy lágy csókot nyomott szerelme ajkaira, aki rögtön viszonozta a csókot.
Amint elváltak, a lány fel lebegtette a csomagjaikat, majd a ház ajtajában álló Ayame felé nézett, aki mosolyogva figyelte őket. Miután Zero és Lily bementek a házba, elfoglalták a már jól ismert szobát, majd a kipakolás után, lementek a nappaliba.
-Ayame-chaan~
Ayame kuncogva ölelte meg nővérét, majd az oda sétáló Kanamére nézett, aki mosolyogva nyomott egy puszit szerelme ajkaira.
-Na és.... hogyhogy ide jöttök?-tette fel a kérdést Ayame, majd ahogy meglátta a felvont szemöldökű Zerót, már folytatta is.-Nem zavartok, ne legyen félre értés, csak... minden előjel nélkül jöttetek, és nem számítottam a látogatásra.. ha tudtam volna, készítettem volna valami apróságot..
Lily kuncogva nyomotg puszit húga hajába, majd mosolyogva dőlt neki szerelmének.
-Nos.. Kaname tudta, hogy jövünk..-szólalt meg Zero.
-Kaname..?-nézett Ayame az említettre.-Tudtad? Miért nem szóltál?
-Nem tudtam pontosan mikor érnek ide.
-Ahj..
-Na nem baj.-mosolyodott el a vörös hajú.
A lilás szemű fiú és a Kuran testvérek beszélgetése éjjszakába nyúló volt. Meséltek egymásnak minden apróságról, ami a külön töltött idő alatt történt velük. Végül nyugovóra tértek.
Másnap, mikor a nap már nem ragyogott, és lassan az égbolt sárgásan kezdett pompázni, mikor a két Kuran lány vissza tértek a Kuran házba, a sétájuk után, amit az erdőben tettek. Lily mosolyogva engedte előre a húgát.
A padlón vörös és fehér rózsa szírmok hevertek egy ösvényt alkotva. Ayame a lányra nézett, majd a szirmokat kezdte követni. Lily mosolyogva haladt húga mögött a szirom ösvényen, már tudta mi fog következni.
Ayame a szirom ösvény végéhez ért, majd az ösvényke végén, apró szirmokból alkotott körben álló Kaname felé emelte a szemeit.
Kaname elmosolyodva nézte ahogy kedvese közelebb lépett hozzá, majd egy gyengéd csókot nyomva Ayame ajkaira, letérdelt a lány elé.
-Ayame.. lennél a feleségem?
A két lány szemei könnybe lábadtak, Ayame boldogan mosolygott le szerelmére.
-Igen..-törölgette szemeitől a könnyeit Ayame, majd mikor az ujjára került a menyasszonyi gyűrű, mosolyogva ölelte meg Kanamét.
Lily meghatottan törölgette könnyeit, majd Zero gyengén átölelte a lányt, egy puszit nyomva a vörös hajába.
-Annyira örülök nekik...-nézett fel a fiúra Lily.
-Tudom.. én is örülök nekik.
Lily ismét húgára és Kanaméra nézett, akik csókot nyomtak egymás ajkaira.
-Olyan szép párt alkotnak...
-Nee-sama.. tudtad?
-Igen.. tudtam.
Ayame elmosolyodott, majd ismét Kaname ajkaira tapadt. Lily boldogan nézte a szerelmes párt, majd Zeróhoz bújt, aki az állát a lány fejére helyezte.
Legközelebb is szép álmokat festek neked.
YOU ARE READING
Vampire Love (VK/VKG Fanfic)
VampireVAMPIRE KNIGHT/VAMPIRE KNIGHT GUILTY NEXT GENERATION FANFIC! A következő generáció... Ayame és Kaname, testvérük, Lily és Zero segítségével próbálták fenntartani a békét a gyermekeik számára.. De vajon mennyire sikerül? Shizuka és Rido ármánykodásai...