2.rész

2.1K 67 12
                                    

Másnap reggel felébredtem, mert korán szeretnék be érni, hogy tudjak még Sebatian-nal beszélni! Ezért egy kicsit kicsiptem magam! Feltettem egy lágy sminket, egy combik erő fekete szoknyát és egy pulcsit amit begyűrtem a szoknyába.Amikor készülödtem nagyon megijedtem mert elkezdted csipogni a telom! Sebastian volt az! Nagyon meglepődtem

📱
Sebastian:Szia! Ma betudsz egy kicsit hamarabb jönni, hogy tudjunk egy kicsit beszélgetni!
Én: Szia! Persze, de körülbelül mikor?
Sebastian: Hát egy ilyen 10 perc múlva érted megyek ha úgy jo neked?
Én: Persze, hogy jó lesz de kérdezhetek valamit?
Sebastian: Persze, nyugodtan!
Én: És fogsz szólni a feleségednek, hogy fuvarozgatsz?
Sebastian: Nem, de nem kell mindent tudni amit csinálok,de úgy is válok tőle🙄😏
Én: Oké, csak kíváncsi voltam!
Sebastian: Akkor majd megyek érted puszi😘
Én: Puszi😘
📱

Nagyon meglepődtem amikor írt! De nagyon jól is esett! És Sebastian kocsijába fogok ülni Jézus uram isten! Nagyon boldog vagyok! De még gyorsan leszaladtam reggelizni! Még az volt a szerencse hogy apa nem volt itthon. Nem tudom hogy ilyen korán hova ment de majd megkérdezem  tőle amikor találkozom vele! Meg reggeliztem, gyorsan őszepakoltam, és még volt időm egy kicsit pihenni ezert leültem a nappaliba tv-t nézni. Amikor halottam hogy csengetnek akkor a szívem ki hagyott egy ütemet! Gyorsan felvetem a fekete cipőm,fel kaptam a cucomat és kileptem az ajtón, rá néztem Sebastian-ra nem szólt semmit csak a karjaiba zárt. Nagyon jó érzés volt a karjaiban lenni!

-Szia! Ma is gyönyörű vagy!-súgta a fülembe miközben a karjaiba voltam.

-Szia! És köszönöm- teljesen elpirultam, amin csak kuncogot egyet.

Amikor már nem a öleltük egymást, oda sétáltunk az atójához. Ő kinyitotta nekem az ajtót egy mosolygásal köszöntem meg, ő is be ült a volán mögé, be indította a kocsit, indultunk a munkahelyre.

-Na akkor miért is szeretél volna velem beszélni?-kérdeztem tőle!

-Ja csak szeretem volna egy kicsit hamarabb veled találkozni-rám mosolygott, amibe bele pirultam
Amit persze észre vett-Nagyon szeretem mikor el pirulsz, főleg ha tőlem-mondta azal a kis fiús mosolyával amitól még pirosabb lettem ha ilyen lehetséges.

Még út közben beszélgetünk és láttam a munkahelyünket amitől egy kicsit elszomorodtam!

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Még út közben beszélgetünk és láttam a munkahelyünket amitől egy kicsit elszomorodtam!

- Ne szomorkodj! Majd írok és gyere, de ha be érsz azután gyere a fiú mosdó elé, mert ott nincsenek kamerák- mondta nekem egy kis sunyi mosollyal.

- Oké, már várom- mondtam neki felém fordult és nyomot egy puszit az arcomra!

Én hamarabb kiszáltam, hogy ne legyen gyanus, hogy együtt jöttünk! Tudom, hogy reggel van de látunk egy két embert be menni, és lehett hogy apa is itt van.

Amikor fel értem a liftel, indultam apa irodájához, megint be nyitottam kopogás nélkül de lehett hogy nem kellet volna...

-Szia apa... Mi a... - apa a titkár nőjével az asztalon dugtak vagyis dugtak volna ha nem megyek be

-Kicsim meg tudom magyarázni.. - nem vártam meg amíg be fejezi, ki mentem és egyből írtam Sebastian-nak hogy baj van, egyből vissza is írt hogy menjek az irodájához.

Tiltott Érzelmek +18 (Sebastian Stan Story)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora