||*•°Best°•*||

1.2K 125 143
                                    

***

**

*

Medyayı siklemeden okuyun aaaaa. Elimde bu vardı ben de koyiyim dedim.

Atsumu'nun anlatımı ile

Annem mutfaktan salona geçtiğinde Sakusa ile olan mesafemi biraz daha açıp anneme baktım. Beni odaya çağırıyordu. Acaba Sakusa ve Suna'ya ne sormuştu?

Sakusa'nın anlatımı ile
Yarım saat önce

Ayakta Suna ile yanyana duruyorduk. Atsumu'nun annesi bize üstten sanki bir şeye yaramayan bok parçaları gibi imalar atıyordu. Suna'ya gözlerim kaydığında Suna'nın kafasının yerde olduğunu gördüm. Suna dan bakışlarımı Miya hanımın öksürmesi ile ayırdım.

"İkiniz de gay misiniz?"

Soru ile kafamızı sallayıp Miya hanıma bakınca yavaşça iç çekip yatağın üstüne oturduğunu fark ettim.

"Suna'yı gayet iyi tanıyorum peki sen Sakusa? Sadece Atsumu'nun model olma amacının sen olduğunu biliyorum. Kendinden bahset bana. İyi yönlerini kötü yönlerini vesayre."

Ellerimi önümde birleştirip düşünmeye başladım ne söyleyebilirdim?

"İsmimi bildiğiniz gibi ben Sakusa Kiyoomi efendim. Bir modelim ve babama ait olan modellik okulunda bazenleri ders veriyorum."

"Atsumu ile nasıl tanıştın?"

"Model elemelerinde karşılaştık. Zaten bakışlarından hayranlarımdan biri olduğu belliydi ama yetenekli olup pozlarımın aynısını yapabilmesi biraz beni şaşırttı."

"Kötü bir huyun var mı?"

"Sigara içerim ama ayda bir çünkü genellikle yoğunum. Başka bir de titizlik hastasıyım."

Miya hanım yavaşça kafasını sallayıp sertçe Suna'ya baktı. İlginç bir şekilde Suna'ya sertti. Belki geçmişte yaptığı hataları yüzünden.

"İkinizin de hangi çöplükten gelip nerelere kadar çıktığınız umrumda değil. Sadece adabınıza baktım. Zaten birinin adabına bakmam gerekmiyor."

Suna yerinde titrediğinde elime dezenfektan sıkıp Sunanın sırtını sıvazladım.

"Sakusa Suna'yı tanıyor musun?"

Bakışlarım Miya hanımı bulduğunda onaylar anlamında başını salladım.

"Babam Suna'yı 7 yaşında cüzdanını çalmaya çalışırken evsiz ve barksız bulmuş. Daha sonra bazı şeyleri gördüğü an unutamadığını fark edince yanımıza aldı. Suna benim kardeşim gibidir."

Miya hanım bakışlarını Suna'ya çevirdi.

"Suna."

Suna bakışlarını Miya hanıma çevirdi. Bunlar bir şekilde tanışıyor olmalıydı. İlk sunayı gördüğünde kaşları çatılmıştı zaten.

• Eclipse • // SakuAtsu //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin