Takže pro začátek důležité info!!! Jako první informace je ta že budou teď kapitoly čistě v různých částech takže budu vždycky na každé kapitole psát datumy. Např. 15.7 2014 a v ten den se stane něco hezkého či důležitého. Chápeme se doufám. A ta druhá informace je ta že začíná zase nový týden a s tím i škola takže informuji vás že přes týden se možná nedočkáte kapitoly. O víkendě by pravděpodobně měla vyjít kapitola. Takže se těšte!
16.6.2013
Pohled Hobiho
Ráno
Probudím se do krásného slunného dne. Musím říct že na dnešní den jsem se opravdu těšil. Máme sraz s Terezou ve dvě odpoledne. Musím se nachystat a koupit jí něco. Třeba květinu. Psali jsme si spolu že miluje růže a kopretiny. Takže jí koupím růže. Chci jí překvapit. Takže to takhle udělám.
Vstanu z postele a dojdu do koupelny kde se osprchuji a udělám celkově ranní rutinu. Pak se vydám do kuchyně kde spatřím Taeho Jina a Jimina jak si povídají že jsme byli v rádiu. Popřál jsem jim dobré ráno a do jejich konverzace jsem se připojil. "My jsme byli v rádiu?" Zeptám se a oni přikývnou. "Mluvili o nás že náš videoklip se stal po čas tří dnů hitem. Sám se podívej." ukázal mi mobil kde jsem viděl 5 miliónů zhlédnutí. Byl jsem mimo. Opravdu se to stalo takhle rychle? Nemůžu tomu uvěřit.
"To je výborné ukažte to i ostatním." Řeknu a znovu přikývnou. "No nic jedete dnes někam?" Zeptá se nás Jin když přijdou ostatní členové. " Já jedu konečně koupit ty blbý chipsy. Už umřu." řekne Tae a zasní se. "Já dnes jedu k Tereze potřebuje semnou mluvit" Odpovím na Jinovu otázku a Jin se na mě překvapeně dívá. "Nejdřív Jimin potom ty? No není to úžasné moje děti si hledají vztah." řekne Jin a začne dělat že ho to strašně dojalo. "Jine klid" řekne Y/n a zasměje se.
"Ne jedu k ní čistě o jen a jen povídání. Sám nevím-" "Jestli to dopadne sexem" odmlčí hobiho Jimin. "Ty úchylný prase si běž za Moon a nech těch keců" Opoví Hobi. " Jo v pohodě tak já se jdu dívat na Winx. " Řekne Jimin a odejde z kuchyně.
"No nic co je k jídlu?" Zeptá se nás Y/n. "Co si vybereš to si dáš" Odpoví Jin a vydechne přebytečný kyslík. "Dobře." Odpoví y/n a tím ukončí konverzaci s Jinem a odejde z kuchyně společně s Yoongim.
"No a Hobi ty v kolik odcházíš a v kolik ty Tae" Zeptá se Jin a podívá se na nás." Já ve dvě"Odpovím na otázku Jina. "Já půjdu za chvilku" Odpoví jako druhý Tae. "Dobře" řekne Jin a odejde do našeho sklepa ( pokud by někdo nevěděl tak je tam jejich posilovna)
Podíval jsem se na mobil kolik je hodin a ukazovali že je deset hodin. Zvedl jsem se ze židle a šel jsem směrem do mé ložnice. Když jsem přišel tak jsem si žačal vybírat oblečení ve kterém půjdu na naše setkání.
Přemýšlel jsem co si mám vzít.
Nakonec jsem si vybral černé sako k tomu černé kalhoty a bílé tričko. Vzal jsem si k tomu brýle a kšiltovku. Přece jenom už začínám být slavným.
Když se obleču do oblečení tak se znovu podívám na čas a uvidím že je jedenáctá hodina. Opravdu mě tohle trvalo hodinu? Divný no nic půjdu se naobědvat a půjdu do květinářství.
ČTEŠ
Školní Láska (Min Yoongi)
Fiksi PenggemarDívka která se kvůli máměné a tátové práci musela odjet do Koreje a musela opustit všechny vzpomínky z děctví které prožila jak s kamarády tak i s rodinou. Co bude dělat když potká skupinku sedmi kluků kterou jí budou šikanovat? Co bude dělat když b...