O sa incep cu inceputul inceputurilor, de mica avem o atractie spre libertate, sa plec ,sa aflu lucruri noi ,stiti voi ce zic, iar chestia nu pot spune ca a fost asa agreata de parintii mei din multe puncte de vedere.
La gradinita putem spune ca aveam o mica problema cu vorbitul dar bine am rezolvat-o prin clasa a 2 a ,pana in a 8 a nu sa intamplat nimic interesant ,inafara ca trecusem prin cateva schimbari fizice dar fata mea zici ca era a unui copil cu 3 ani mai mic. In scoala ca in orice scoala erau baietii aia mai mari ,mai smecheri stiti ce zic ,aia cu care toate fetele isi doreau sa vorbeasca sau macar sa le salute . Va asteptati sa zic ca unul din acei baieti a fost cucerit de frumusetea mea si inteligenta,nu? Mda pai va cam inselati ca de abia ca ma bagau in seama vreo 2 3 colegi si asta doar ca imi faceam temele,obligata de mama,dar le faceam.
Tin minte in a 6 a prima oara cand am fumat ,mare bad girl ce eram eu pe atunci,stiti ce zic ,trageam si eu un fum si tuseam 10 ore dupa ,asta cu ,,fumatul,, a durat cateva luni. In a 7 a pot sa zic ca incepusem sa ies pe afara , o ora-doua ca mai mult nu puteam ,eram obsedata de seriale si filme. Si a 8 a nimic foarte interesant sincer , cunoscusem un baiat Theodor ,baiat ok la prima vedere,familie bogata ,dragut,destept,asta bine pana sa ma schimbe total si sa ma invete la prostii. Un an intreg petrecut cu el ,in care distractie peste distractie ,uitasem de seriale,filme echitatie si restul de dinainte,stiam doar ce e aia bautura tigari manele si baieti. Si cam asa a cam inceput aventura mea in viata , pai zic hai sa incepem...
CITEȘTI
Nimic previzibil
Teen FictionEste vorba de o fata si povestea vietii ei pana in prezent. Drama,dragoste,actiune si multe altele,citicti daca va place si poate fac si partea a 2 a dupa ca o termin pe asta :))