21.05.2019
Üç gecedir rahat rahat uyuyamadım. Cihan yanımda yoktu çünkü. Üç gündür gelmedi konağa. Üstümü giydim ve Azatin odasına girdim. Yatakta oturuyordu."Anne, bir şey mi oldu?"
"Beni babana götür, benim onunla konuşmam lazım"
"Anne bilmiyorum ki nerede olduğunu"
Biliyordu. Bana yalan söyledi. Gözlerinden belliydi yalan söylediğini.
"Peki, Azat peki. Bravo sana"
Kapıya yaklaştım ve odadan çıktım. Peşimden geldi koşarak.
"Dur, tamam,götüreceğim seni"
Avluya indik ve konaktan çıktık. Arabaya bindik. Kısa bir süre sonra otelin önüne geldik.
"Kimler var yanında?"
Soğuk sesle dedim Azata bakarak.
"Hiç kimse, anne"
Arabadan indim. Otele girdim ve Cihanin odasına doğru yürümeye başladım hızlı adımlarla. Cihanin olduğu odanın önüne geldim ve kapıyı çaldım. Uzun geçmedi ve kapıyı açtı.
"Senin ne işin var burada?"
"Konuşmamız lazım, Cihan"
"Eve geldiğimde konuşuruz"
Kapıyı tam kapatmak isterken odaya girdim. Kapıyı kapatıp daha da ileriye gittim. Çantamı yatağa bıraktım.
"Ne bu hallerin, Cihan? Üç gündür eve gelmedin"
Yere bakarak dedim. Bana bakmadan koltuğa oturdu.
"Ne istiyorsun, Handan?"
"Eve gelmeni, Cihan. Benim ettiğim bir kaç cümle mi koydu sana? Allah aşkına şu haline bak ya. Kaç yaşına gelmiş adamsın ama karına küsüyorsün"
Bir şey demedi. Yaklaştım ona ve elini tuttum sıkıca.
"Cihan.. Bu çocuk gibi küsmeler ne ya? Hiç yakışıyor mu sana?"
"Handan, ben sizi korumak isterken, sizi korumak için elimden geleni verirken sen bana öyle bir şey söyledin ki içimi yaktın"
"Öfkeliydim Cihan,ne dediğimi bilmiyordum o anda. Ya kaç yıldır evliyiz seni ilk defa böyle çocuk gibi görüyorum. Hiç yakışmıyor bir ağaya haberin olsun"
"Handan, hadi uzatmadan terk et burayı"
Bunu dediğinde gözlerim doldu. Yine beni yalnız bırakıyor karnımdaki çocuğumuzla.
"Öyle mi, Cihan? Peki, ben gideyim babama madem sen beni istemiyorsun"
Gözlerimi sildim Cihana bakarak. Saniye bile geçmeden kendimi Cihanin kucağında buldum. Elimi göğsüne koydum.
"Affet şu karını.. Bir daha öyle bir şey demem"
"Ben sana kızamam ki, Handan"
Gülümsedi. Başımı eğilip yanağından öptüm uzunca. Özlemişim kokusunu.
"Bana bir kere güzelim der misin?"
Utanarak yere baktım gülümseyerek. Cihan gülmeye başladı.
"Güzeller güzelim benim"
Gülerek dedi. Yanaklarım kızardı. Başımı kaldırıp ona baktım. Elimi sakalına koyup okşadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delalîm
Romance"ben seni çok sevdim.." bu cümleyi kurarken sesi titriyordu. Çünkü o kimseyi sevmezdi. Karanlıkta büyüyen bir adamdı.Sevgi ve aşk ne demek bilmezdi. O küçük kalbini kış sardı. Hiç bahar görmemişti.. Dağ gibi bir adamdı Cihan ağa. Sert ve acımasız bi...