Waarom moesten ze mij hebben??

63 2 0
                                    

Verleden groep 2........
Ik werd gepest... De ene keer met woorden en dan weer inelkaar geslagen. Maar Susanna redden mij altijd uit de brand! Ze hielp me met leven. Maar die ene keer met gym. De juffrouw liep even weg... Ze pakten me vast. Zoals altijd was Danny weer de baas van de groep. Ze pakten me stevig vast en hij begon te trappen te slaan. Overal. De pijn stroomde door mijn hele lichaam. Iedereen stond verstijft. Zelfs susanna wist niet wat ze moest doen. Ik probeerde te schreeuwen en te gillen. Er kwam alleen maar gepiep. De tranen stroomden over mijn wangen. En toen een stomp in mijn maag. Alle adem ontsnapte uit mijn longen. Ik was machteloos. Deze ene keer stond ik er alleen voor....
Ik had een vriendje Junõ. Maar er waren meer meiden verliefd op hem. Dat wist ik. Ik was dus een 🔒 boek voor hun. Toen die ene dag Jennesa en Audry kwamen op me af. Ze pakten me vast en slepen me achter het kleine huis bij ons op school. Eerst een klap. Daarna pakte Audry's handen mijn keel vast. Ik kreeg bijna geen adem meer. Totdat Susanna eraan kwam en me redden van die twee meiden. We renden samen weg. Altans voor zo ver ik kon rennen. Susanna heeft me nooit meer alleen gelaten. Nooit meer!

Papa kiest haar boven mij!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu