Łukasz *
Naszła mnie ochota na gorący seks z Agata idę na górę do niej. Weszłem do pokoju Agata leżała i przeglądała Instagrama położyłem się koło niej i zabrałem jej telefon z ręki położyłem na szafkę nocną.- Ej Łukasz. (zdenerwowała. Się)
- Kochanie niech twoje oczka odpoczną.(powiedziałem przejeżdżajac ręka wzdłuż jej uda)
- Mmm ja wiem co masz na myśli. (powiedziała Agata i położyła się na mnie)
Całowaliśmy się namiętnie i wolno nasze języki tańczyły razem. Wkoncu zacząłem rozbierać Agatę z jej ubrać zacząłem lizać jej piersi.
- Mmmm Łuki. (jęknęła)
- Jesteś gotowa kochanie? (zapytałem)
- Zerżnij mnie kocie. (syknęła)
- Dobrze.(powiedziałem)
Robiliśmy to bez gumki więc było lepiej wszedłem w nią na całą długość zacząłem wolno poruszać biodrami.
- Mmm. (jęknęła)
Nasz seks trwał już 20 min i uznałem z Agata że już koniec chciałem z niej wyjść a tu nagle nie mogłem.
- Łukasz co się stało wyjdź ze mnie! (krzyknęła)
- Nie moge zaklinowalem się. (jęknąłem)
Zacząłem poruszać biodrami aby móc wyjść z Agaty udało się.
- Kochanie może powtórka w kuchni na blacie co ty na to? (spytałam się)
- Taaak. Chodz kochanie. (powiedział )
Zeszliśmy na dół. Do kuchni a Łukasz proszę posadził mnie nagą na blacie zaczął mnie całować potem poczułam jego palce w mojej cipie.
- Mmm aa. (jęknełam)
Ruszał tymi palcami a potem wyjął Je oblizal i naplul na swoją dłoń i rosmarowal ślinę na swoim kutasie i odwrócił mnie tak że zjechałam z blatu i odwrócił mnie tyłem i wszedł we mnie ruszał biodrami agresywnie i mocno.
- Ahhh mm. (jęknęłam)
Ruszał biodrami agresywnie.
- Mmm łuki. (jekelam)
Potem podniósł mnie i nakierwolam swojego członka we mnie trzymał mnie pod udami i ujezdzal.- Idziemy na kanapę? (zapytał)
- Tak.(powiedziałam)
Szedł. Że mną dalej mnie ruchając położył mnie na kanapę i zaczął mnie mocniej pieprzyć.