08 |

245 49 64
                                    

Kim Seokjin pov.

Aku tidak akan berdiam diri saja akan hal yang telah terjadi pada Hanjir, satu-satunya anak perempuan aku. Tak, aku langsung tak malu bila mengetahui anak aku ditanam benih dalam rahimnya tanpa izin.

Tapi benda begini tidak boleh dipandang remeh, sedar tidak yang benda macam ni dah mengubah keadaan anak aku seperti seorang yang sedang meroyan. Jika ditanya siapa yang lakukan hal terkutuk ini bukannya menjawab malah membisu.

Jika pihak polis dan yang lain tidak mahu menolong aku mencari kebenaran sebenar. Aku tidak kesah, tak apa tanpa pertolongan mereka pun aku boleh cari tahu akan hal itu.

Tapi persoalan sekarang, macam mana dan dari mana perlu aku mula? Buntu, ya aku buntu dengan keadaan begini. Sudahlah Si Hanjir tidak mahu buka mulut, ingin bertanya kawannya, ingatkan diri aku yang anak aku seorang itu seorang yang tidak mempunyai kawan.

"Appa minta maaf sebab tak dapat jaga kamu dengan baik."

'Cuba pakcik tanya anak lelaki kesayangan pakcik tu. Mungkin dia tahu akan benda yang dah terjadi dekat adik dia kan.'

Suara remaja lelaki yang aku temui semalam terngiang-ngiang di minda. Apa maksud dia?

Namjoon? Anak lelaki aku? Tak akanlah dia tahu siapa pelaku yang dah buat Hanjir.

'... mungkin dia tahu akan benda yang dah terjadi dekat adik dia kan.'

tbc

ChaZe • Hero || 𝙠𝙨𝙟 ✓Where stories live. Discover now