𝟚, 𝕨𝕒𝕥𝕔𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕒𝕨𝕒𝕪

2.2K 192 120
                                    


─── ・ 。゚☆: *.☾ .* :☆゚. ───

𝐁𝐢𝐥𝐢𝐧𝐦𝐞𝐲𝐞𝐧 𝐍𝐮𝐦𝐚𝐫𝐚:

ah Tanrım,

bugün seni izliyordum yine, uzaklardan

insanlara hakaret etmek sana iyi hissettiriyor mu?

biliyor musun,

bir keresinde beni çok kırmıştın,

o gün eve gider gitmez yatağa girip ağlamıştım.

sonra 'ne de olsa herkese öyle davranıyor' diyerek rahatlattım kendimi

benden nefret ettiğinin düşüncesi bile korkunç

çünkü... bilmem?

(20.18)

─── ・ 。゚☆: *.☾ .* :☆゚. ───

     Genç kız oflayarak kendini yatağının üzerine bıraktı ve kollarını iki yana açtı. Okul bugün onu epey mahvetmişti, spor festivali çok yorucuydu ne de olsa.

     Telefonunu tekrar eline aldı ve Bakugo'ya yazdıklarına baktı. Hâlâ bakmamıştı.

     Güldü.

     Bakmayacağını adı gibi biliyordu zaten.

     Parmaklarını tekrar klavyede gezdirmeye başladı.


𝐁𝐢𝐥𝐢𝐧𝐦𝐞𝐲𝐞𝐧 𝐍𝐮𝐦𝐚𝐫𝐚:

spor festivalinde çok iyiydin Bakugo-kun

bir an için Uraraka-chan'ı yok edeceğini sandım

Todoroki-kun'a karşı da çok iyiydin

ağzım açık izledim

her neyse

iyi geceler ♡

(20.34)


     Telefonunu tekrar kapattı. Ayağa kalktı ve şarj aletini buldu. Kafası çok doluydu, ve bu durum sinirlerini bozuyordu.

     Yavaş ve sessiz adımlarla alt kata indi. Küçük kardeşi uyuyordu. Mutfağa yöneldiği sırada anne ve babasına şöyle bir baktı. Haberleri izliyorlardı. Köpekleri Suki  ise yanlarında yatmış, uyuyordu.

     Bir bardak su içtikten sonra ailesinin yanına doğru ilerledi. "Hey," diye seslendi ruhsuzca.

"Bak, kimler gelmiş," dedi babası ve kolunu kaldırarak kızının, kolunun altına girmesini istediğini belli etti.

     Genç kız uyuşuk bir şekilde babasının kolunun altına girdi. 

"Seninle gurur duyuyoruz, Akina."

     Kız gülümsedi. "Ne ile gurur duyuyorsun ki? Karşılaşmalarda ikinci turda elendim. Oraya kadar gelmişken hem de.."

"Shh, deme öyle." dedi annesi. "Engelli koşuda çok iyiydin. Özgünlüğü kullanarak bir çok kişinin önüne geçtin. Robotları çok iyi hakladın!"

     Babası heyecanla "Evet!" dedi. "Süvari Savaşında da gayet iyiydin. Bence kendini küçümsemek yerine, kendinle gurur duymalısın, kızım." dedi. 

     Akina'nın annesi de onların olduğu koltuğa geçti ve üçü birbirlerine sarıldılar. Bunu gören Suki, yerinden kalktı ve başını Akina'nın dizlerine koydu. Bunun üzerine Akina bir kahkaha kopardı ve gülüştüler. 

"Çok teşekkür ederim, anne, baba, her zaman beni destekliyorsunuz. Size çok şey borçluyum." durdu ve eğilip köpeğini öptü. "Sana da, Suki."

"Ne demek, sen bizim kızımızsın." dedi babası.

     O sırada Akina ağzı yırtılırcasına esniyordu.

"Ben uyumaya gidiyorum yoksa öleceğim. İyi geceler." deyip üst kata, odasına çıktı.

     Telefonunu kontrol etti.

     Görüldü yoktu.

     Gülümsedi, ve kendini uykunun tatlı kollarına bıraktı.

─── ・ 。゚☆: *.☾ .* :☆゚. ───

bu saatte bölüm ebet

14 Şubat'a kadar her gün bir bölüm atcam çünkü

neyse o kadar bb

kitap da texting mi değil mi belli değil ki

gerçi açıklamaya yarı texting yazdım

𝐋𝐄𝐓 𝐌𝐄 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐘𝐎𝐔 ↬ bakugo katsukiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin