22

2.2K 315 233
                                    

Jungkook : Derse girmeden direk okulun aşağısında ki parka gel. 

Lisa  : Nedenmiş o? 

Jungkook  : Ya sen bir gel. 

Lisa : Jungkook bak yine başıma bela açacaksın. Senin yüzünden zaten çatıda kiremitlere dizimi çarptım. Uğraşamam seninle. 

Jungkook : Bak var ya eğer bir gelme bu sefer gider okulun diyafonunu açar bas bağırırım aşığım diye. 

Lisa : Hay aşkın batsın be!

....

Lisa parka girdiğinde etrafına bakındı. Ama çocuklardan başka kimse yoktu. O sırada Jungkook arkasına yaklaşıp dudaklarını kızın kulağına yaklaştırdı. "Selam." Lisa hızla ürküp zıpladığında sinirle arkasına döndü. "Sen tacizci bir sapıksın." dedi çocuğa bakarak. "Aman, sanki kibar davransak yüzünü görebileceğiz. Ne yapayım zordan anlıyorsun." Lisa gözlerini devirdi. "Ne istiyorsun Jungkook, bak dünkü gibi bir rezillik istemiyorum. Sarhoş olup çatıdan aşağıya işemek nedir?"

Jungkook gözlerini kıstı. "Baktın mı kız yoksa mahremime?" Lisa eliyle yüzünü sıvazladı. "Sana bir çarparım mahremi görürsün he. Ne istiyorsun ne?" Jungkook etrafına baktı. "Sallanmak." dedi. Lisa şaşkınca ona baktı ve eli ile salıncağı gösterdi. "Sallanmak?" Jungkook başını olumlu anlamda sallayıp salıncağa oturdu. "Hadi gel beni salla. "

Lisa gülerek başını iki yana salladı. "delireceğim şimdi. Ben seni nasıl sallayayım?" Jungkook başını olumlu anlamda salladı. "Tamam biraz iriyiz de yani yüzümüze de böyle vurulmaz." Dedi ve ayaklarını kullanarak geri geriye gitti ve hızla kendini bırakıp havalandı. Sonra uzun kollarını açıp yan da duran Lisa'yı belinden tuttu ve kucağına çekti. Lisa ufak bir çığlık attı önce sinirle Jungkook'a döndü. Salıncak hala sallanıyordu. "İnmek istiyorum." dedi Lisa. Jungkook bir koluyla onu diğeri ile de salıncağın zincirini tutuyordu. "Ben de öpmek istiyorum." dedi normal bir tonda. Bir süre ikisi de sallanan salıncağın üzerinde bir ileri bir geri sallandılar. İkisinin de yüzleri çok yakındı. Jungkook gözlerini kızın yüzünde gezdirdi. "Bana aşık değilsin." dedi Jungkook sonra dudaklarını kızın dudaklarına yaklaştırıp "ama aklını karıştırıyorum artık" dedi ve kızı öpmeye başladı. 

Lisa elini yavaşça onun yanağına koyduğunda Jungkook  kolunu onun beline dolayıp sımsıkı tuttu ve kendine çektim  Lisa sonun da kollarını onun boynuna doladığında ise Jungkook öpücüğü derinleştirdi.

Moonlight Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin