25 - FINAL

3.1K 377 313
                                    

Herkes onlara bakıyordu. Kimseden çıt çıkmıyordu. Jungkook elini uzatmış öyle bekliyordu. "Yapamazsın..." diye fısıldadı bir kez daha. Lisa bir ona bir Jimin' bakıyordu. "Olmaz, istenmez, sorulmaz dedi herkes ama umurumda değil. Beni sev artık ne olur.!" dedi bu kez. Lisa gözlerini çocuğun yüzünde gezdirdi. "Jungkook..." diye konuştu sessizce. Jungkook kalabalığı tamamen yarıp ona yaklaştı ve elini tekrar uzattı. "Sevgilim ol." dedi sertçe. Gözlerinden yaşlar süzülüyordu ama sesi oldukça ciddiydi. "Sevgilim ol Lisa." 

Lisa derin bir nefes aldı. Ve Jungkook'a baktı. "Kendini çok akıllı zannediyorsun. " dedi sessizce. Jungkook kaşlarını çattı. Lisa konuşmaya devam etti. "Güya beni sensiz nefes alamayacak hale getirecektin. Okulda ahkam kesmeler, tehditle bir şeyler yapmalar, ayağına çağırmalar. Bir anda öpmeler. Havan söndü bakıyorum." Jungkook yavaşça elini indirip kırgınca ona baktı. "Seni ilk bulan bendim Jungkook." dedi Lisa ona dönerken. Jungkook gözünden bir damla yaş akarken dudaklarını birbirine bastırdı. "Sana itiraf et diyen bendim,  sana akıl veren bendim, fotoğraf attıran bendim, bir kız bul çık diyen bendim, çatıya çık diyende bendim... Yani aslında senin yaptığın hiçbir şey yok. Ne olduysa benim sayemde oldu." Jungkook anlamsızca bakıyordu. Lisa gözlerini devirdi. "Yani sana aşık olmamı sağlayan sen değilsin bayağı benmişim. " 

"Bir dak--ne-ne?"

Lisa gülümsedi. "Ne, ne? Beni pat diye öptün, çatımdan işedin ohoo bunların intikamını almayacağım mı sandın sen?" Jimin bir anda gülmeye başlarken Taehyung'ta gülmeye başladı. Jungkook şaşkınca etrafında gülen insanlara bakarken, Rose gülerek bir odadan çıktı. "Jimin aşkım dayanamadım inan ki..." Junkook şaşkınca Lisa'ya döndü. "Ne oluyor amına koyayım?" Lisa kocaman gülümsedi. "Sana oyun oynadık aptal." Jungkook sinirle kızın üstüne yürüdü. "Ne istiyorsun kızım sen benden!" Lisa kollarını birbirine doladı. "Oyundu Jungkook. Rose ile Jimin'in ayrılığı, Taehyung'un mesajları oyundu." Jungkook dolu gözleri ile baktı. "Neden yapıyorsun bunu bana?"

"Etkili bir çıkma teklifi için. Sevgilim olur musun Jungkook?"

.....

MERMAID

- SONUNDA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- SONUNDA. #LALALISA

20,458 Kişi bunu kuyrukladı.

A : ANASNISİKEYİM

L : BİLİYORDUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

P :  HASSİKİT ANNNEEE ANNNNE ÇOCUKKLARIMA BAK ANNNNNEEE

L :  AĞLIYPRUMMMMMMM BEN YAPTIM BUNLARI NEN

R : ŞAKA GİBİ AMINA KOYAYIM 

T : ÇOK GÜZELLER ALLAHIM ÇOK 

Ğ :  T İMANA GELDİ YARABBEEEL ALEMİNNN 

O : AMA BELE VAZİYETE SIÇAYIM.

Mermaid : Demek ki neymiş, çok istemek değil, doğru istemek işe yarıyormuş. Eh bize de sevinmek düşüyor işte. Hoşçakalın.

....

Moonlight Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin