Capitolul 2

15 0 0
                                    


       Kai avea din nou acea privire gânditoare.

      Trecuseră cinci minute de când Lloyd s-a așezat și i-a dat permisiunea lui Kai să-l interogheze și să afle ce naiba i se întâmpla. Dar a ales să stea aici și să nu facă altceva decât să se uite la pământ cu sprâncenele ridicate și buzele strânse, în timp ce lumea lui Lloyd era lăsată într-o confuzie totală care se învârtea în timp ce aștepta. 

      "N-ai de gând să spui vreun..."

      "De ce nu îți porți costumul?"

      "Ce?"

       Din toate întrebările pe care Lloyd le aștepta... Așa dorea Kai să înceapă acest interogatoriu?

      "De ce nu îți porți costumul?" A întrebat din nou Kai.

       A respira. Își aminti. Nu te uita la costumul lui, nu te uita la culoarea acestuia, camera a fost pictată de aceeași culoare. Nu te gândi la asta. Nu te gândi la nimic.

     "Nu știu? Pur și simplu nu mai simte ca este al meu..."

    "Ce vrei să spui?"

     "Iisuse, Kai, nu știu? De fiecare dată când îl pun, simt că sunt un impostor. De exemplu, am făcut aproape totul împotriva a ceea ce reprezintă ninja verde, așa că pot fi cu adevărat ninja verde?"

     Sprâncenele lui Kai s-au încruntat. "Dar nu tu ai fost. Nu poți să te învinovățești pe tine pentru..."

    "Nu mă învinovățesc pe mine! Dar știu că aș fi putut face atât de multe lucruri în acea situație. Așa cum mă comport acum, nu-mi place."

      "Cum te comporți acum?"

     Lloyd a deschis gura pentru a răspunde, dar a închis-o rapid din nou și și-a strâns sprâncenele, concentrându-se. A petrecut luni, luni, mințind și înșelând și stresându-se să păstreze toate acestea pentru sine. Păstrând toate acestea în secret... Și acum era pe punctul de ai spune totul lui Kai.

      A pufnit și și-a trecut o mână prin păr, trecuse prea mult timp, probabil că trebuia să-l tundă. Poate că ar putea face asta după criza existențială.

     Avea nevoie să se miște. A făcut tot posibilul să gândească. A respirat, a clipi, a intrat în panică sub privirea atentă a lui Kai. Lloyd s-a ridicat, s-a împiedicat in timp ce dădea înapoi, s-a uitat în ochii confuzi și îngrijorați ai lui Kai.

    "Lloyd?"

     Bine, dacă avea să facă acest lucru, trebuia să o formuleze corect. Aduna-te. Fiecare gând, unindu-le în propoziții. Apoi alta, până când s-a transformat într-un paragraf, un eseu, un roman. Despre gândurile și sentimentele sale și ideile despre orice. El ar putea face asta, nicio problemă. Dar nu avea timp, pentru că Kai stătea acolo așteptându-l să vorbească. Așteptându-l să-i explice ce naiba i se întâmplă când abia a înțeles-o el însuși.

        Respira, Lloyd, respiră! El putea face asta. Se simțea ca un copil plângăcios, plin de emoții, când avea nevoie doar să se descurce și să nu fie o astfel de piedică față de echipă. Trebuia să depășească acest lucru. depășește acest lucru. 

     "Lloyd?"

      Lloyd închise ochii și dădu din cap, pas cu pas, și se întoarse spre Kai, fără să se aștepte ca el să fie atât de aproape. Se mutase după ce Lloyd începuse să se plimbe, se mutase în spațiul personal al lui Lloyd și simțea cum valuri de căldură se scurg din el. Era atât de aproape încât respira același aer cu el, și Iisuse...

Nu am numeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum