selamün aleyküm değerli okuyucularım.
Sonunda bölümü yayınlayabildim jfjfkg
Çok emekli oldu bu bölüm kaç defa silip tekrar yazdığımın sayısını hatırlamıyorum bile inanın
ama güzel olduğunu düşünüyorum.Sizlerin düşünceleri benim için çok önemli
Düşüncelerinizi çekinmeden yazabilirsiniz...
İyi okumalar sizlere
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum
Şimdiden teşekkür ederim.Unutmadan medyadaki müziği işaret bıraktığım yerde açın...
Arabayı bir kafenin önünde durdurdum.
Burada diğer aracı alıp otellerden kadınları alacaktım.
Kafeye göz gezdirirken telefonuma bildirim geldi .05********
" ilk sağdan sekizinci masaya gel"Bu aracı alacağım kişiydi .
Numaramı nerden bulduğunu sorgulamayacaktım, ikinci hattan geliyordu , mümkün olduğunca asıl numaramı kullanmıyordum.
Bu işle alakam bittiğinde bu hattı kırıp atacaktım.Kafamı kaldırıp hızlıca söylediği masayı buldum.
Olabildiğince dikkat çekmemeye çalışarak yürüyüp oturdum.
Karşımda yaşı otuzun sonlarına yaklaşmış bir adam oturuyordu.Cebimden kullandığım aracın ahtarını uzattım.
" birşey sorucam , sende diğer kadınları mı götürüyorsun? Yani , başka kadınlar da mı var ?"
Etrafa kısaca bakıp
" bu işi neden yapıyorsun?" dedi .Soruma soruyla karşılık vermesi dikkatimden kaçmadı ama bu çetenin büyüklüğü nü bilmem lazımdı.
"Sorduğum sorunun cevabını alabilirmiyim önce?"
Garson gelince ikinci defa cevapsız kalmıştı sorum.
Ama cevabımı alana kadar ısrar edecektim .Garsonu göndermişti ne dedigini duymamıştım.
" evet ?" dedim .
" bunu sana söyleyemem!" dedi.
Gözlerimi kıstim " neden ?"
Etrafa sürekli bakıp duruyordu ve yine bakmıştı.
" patron öyle istedi, al şu anahtarı ve soru sormayı bırak."
Afallamıştım.
Neden gizli kalmasını istediki o kalleş, şimdi daha da merak etmiştim.Daha büyük olaylar vardı perdenin arkasında, anlaşılan ben sadece görmek istedigimi görmüşüm.
Başım daha büyük belaya girdi." öncelik le neden etrafa sürekli bakıp duruyorsun ve sorumun cevabını almadan kalkmam! basit bir soruydu ?"
Ayaga kalktı tam gidecekken kolunu tuttum.
" nereye ?"
Etrafa yine baktı ,
Aynı anda bende baktım , kim ya bu gizli kişi."Sen kalkmazsan ben kalkarım" dedi.
Kolunu daha sıkı tutup çekiştirdim." hiç bir yere gidemezsin , neler dönüyor burda bak, benim korktuğum hiçbirşey yok eğer şimdi oturup uslu uslu analtmazsan müebet yemeyide goze alarak hepinizi yakarım."
Elimi ittirip oturdu .
Etrafa yine baktı."Acaba tikimi var ?" kendi kendime goz devirdim.
Oturdum ve anahtarı cebime koydum .
" patron bu kıza dikkat etmemi kurnaz biri olduğunu söylemişti bu kadarını beklemiyordum ."
Kendi kendine mırıldadığı şeyleri duymuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı
БоевикBazen, yaptığımız hatanın önümüze ne çıkaracağını bilemeyiz, ama bir hatanın bedeli bu kadar ağır olmamalı. Herkes hata yapar, peki herkes böyle bir bedel ödermi? Siz hiç sevdiğiniz birinin ölümünü öylece seyrettinizmi, ben seyrettim. Hayat ba...