"Abi ne kadar özlemişim ya! Sesi kulaklarıma geldi." Dedi Arden bu sefer.
"Hayır kardeşim. Çünkü Arden burda!" Diyen Yağız oldu.
"Süprizzzz. Ben geldim!" Dedim bozuntuya vermeden. Olduğum yerde dururken hepsi oyunu bırakmış yanıma gelip sarılmışlardı. Sarılmayı bırakırken tanımadığın insanlar vardı evde çaktırmadan,
"Bunlar kim?" Dedim çocuklara. Furkan bizimkilere göz kırpmıştı ve bana,
"Sakın çaktırma!" Demişti yine anlamadığım olaylar dönüyordu. Furkan bir kolunu omzuma atmış koltuklara doğru yürümeye başlamıştık.
"Tanıştırayım sevgilim. Bu Elis."
Dedi diğer kızları da gösterip devam etti.
"Bu Açelya, bu da Aşkın." Dedi ve son olarak çocuğu gösterip,"Bu da Mert." Dedi
"Merhaba! Bende Arden." Dedim nezaketen. Ama adı Elis olan kız bozulmuş gibi bir bana bir Furkan'a baktı sonra dayanamayıp lafa atladı.
"Oha Furkan ya! Beni aldattığına inanamıyorum! Bir de Arkadaşının sevgilisi yuh! Arel nasıl izin verdin buna?" Dedi Arel iki kolunu yukarı kaldırıp
"Valla yenge benim haberim yoktu yeni öğrendim bende!" Deyince kafamda bir ampül yandı. Bu Furkan'nın sevgilisiydi. Diğerleri de Yağız ve Eray'ın sevgilisiydi. Olay daha da büyümemesi adına lafa atladım.
"Sanırım Abimin sevgilisinin sen. Yani tepkilerine bakılırsa öyle, ve belli ki abime güvenmiyorsun. Bir buçuk senedir tanıyamadıysan başka bir şey diyemem sana ama bil ki ben Furkan'nın kardeşiyim. Abim yapmaz öyle birşey ayrıca sevgilime de laf atmazsan sevinirim canım beni anladın varsayıyorum?"
"Görümceliği tuttu bizimkinin." Diyen Yağız'dı. Ve herkes gülmüştü.
"Ay pardon bizimkilerin dediği gibi görümceliğim tuttu kusura bakma. Ama dediğim gibi abim yapmaz. Ve diyorum ki baştan başlayalım." Diyip elimi uzattım. Oda tebessüm ederek elimi sıktı.
"Ben Arden. Ve az önce öğrendiğin gibi Furkan'ın kardeşiyim."
"Bende Elis, Abinin sevgilisiyim evet. Sende tepkim için kusura bakma bir an öyle sandım. Arel konusuna gelirsekte Arel'i ortaokuldan beri tanıyorum bir bakıma yakın arkadaşım sayılır. Ve sana küçük bir sır vereyim. Arel sakın duymasın ama ben Arel'i ilk defa böyle görüyorum. Seni görünce gözleri parlıyor. Umarım bu parıltı sönmez."
"Ben hiç duymadım zaten! Ne dedin sen az önce?" Dedi Arel böyle tepki vermesi beni güldürmüştü.
"Elis,O parıltının sönmesine izin vermeyeceğim. Emin olabilirsin." Dedim. Ve diğerlerinin yanına gittim. Adı Açeyla olduğunu öğrendiğim kıza elimi uzattım.
"Selam! Arden ben!"
"Açeyla bende. Eray'ın sevgilisiyim." Dedi
"Ay sizinle de el sıkışmayı çok isterdim ama üşendim. Ben Arden." Dedim diğer ikisine bakarken.
"Ben Aşkın Yağız'ın sevgilisiyim. Aynı zamanda Mert'in kardeşiyim."
"Bende Mert. Bende birinin sevgilisiyim demek isterdim ama Malesef. Ve bildiğin gibi Aşkın'ın abisiyim."
"Çok memnun oldum." Dedim hepsine bakarken sonra bizimkilere döndüm.
"Gittiniz mi?" Diye sordum. Yeni tanıştıklarım anlamamıştı ama. Bizim çocuklar anlamıştı.
"Evet güzelim gittik. Elis, Açeyla, Aşkın ve Mert'i tanıştırdık." Diyen Furkan'dı
"Güzel, yarın tekrar gidebilir miyiz abi? Malum göremiyorum uzun zamandır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2116 Kilometre,1 Gün
Teen FictionArden, Furkan, Arel ve Yağız yetişirme yurdunda beraber büyüdüler. Arel on beş yaşında,Furkan on yaşında Yağız ise on iki yaşında varlıklı ailelere evlatlık verildi. Arden tek kaldım diye korkarken Zeynep geldi yanına. Onunla da yıllar sonra araları...