" WEASLEY FIRAR ETTİ
Elimize geçen taze bilgilere göre dün Sihir Bakanlığında duruşması yapılan ve bir ay Azkaban a mahkum edilmesi uygun görülen Ginevra Weasley, bugün akşam saatlerinde mahkum arabasından kaçtı.
Bütün gelişmeleri en az sizin kadar ağzımız açık takip ediyoruz sevgili Gelecek Postası okuyucuları. Mahkemenin aldığı karar bütün büyücülük dünyasını derinden sarstı. Weasley in rol yaptına dair öne sürülen komplo teorilerinin hepsi çürüdü.
Duruşmanın içeriğini ne yazık ki sizinle paylaşamıyoruz çünkü muhabirlerimizin içeri girmesine izin verilmedi. Fakat aldığımız son duyumlara göre seherbazlar ruh emici öpücüğü cezasına kadar ileri gitmiş. Biliyorsunuz ki öpücük cezası 1995 ten bu yana yasal değil. Bu nedenledir ki Azkaban cezası uygun görülmüş olmalı.
Kafalarda tek bir işareti kalıyor: Neden bir ay?
Hepimizden saklanan gerçekler neler? Ginevra Weasley neden Harry Potter ı öldürdü? Herkesin gıpta ettiği ilişkinin temellerinin altında nefret ve öfke mi yatıyor? Ailesi neden hala bu konuda bir yorumda bulunmadı?
Yoksa en başından beri Weasley bir ölüm yiyen miydi? Hepsi ve daha fazlası için- merlin, bu kadar da olmaz."
Hermione sesli okumakta olduğu gelecek postasını katlayıp bir kenara bıraktı.
" Sanki onu hiç tanımıyormuş gibi davranıyorlar!" diye haykırdı Ron öfkeyle. Hermione nin bıraktığı yerde duran gelecek postasına tiksinme dolu bir bakış fırlattı. " Ginny e hayrandılar. Şimdi ise onu...onu bir-" devam edemedi.
Hermione " Fazla abarttıklarını ben de kabul ediyorum Ron fakat.." kız sustu. Yerinde rahatsızca kıpırdandı. " Bir an için bizim de kandığımız gerçeğini değiştiremeyiz. Sorgu dairesinde olanları aklımdan bir türlü çıkaramıyorum."
Kızıl saçlı oğlanın yüzünden renk çekildi. Sanki anıyı uzaklaştırmak istercesine Hermione nin yanındaki koltukta sessizce oturan Harry e döndü. " Bundan sonraki adımımız ne?" ses tonundaki sabırsızlığı gizlemeye gerek duymadı. " Bakanlığa gerçeği ne zaman anlatacağız?"
" Bilmiyorum." dedi Harry. Gerçekten öyleydi. Eğer Kingsley duruşmada Ron u desteklemeseydi çoktan Bellatrix ruh emici öpücüğüne maruz kalırken kendini ortaya atmış olacak ve büyücülük dünyasına yaşadığını kanıtlayacaktı.
Ama şimdi planlar değişmişti. Önceliği her zaman Ginny olmuştu. Onu kurtardıklarına göre artık gözünde gerisinin bir önemi yoktu.
" Ne demek bilmiyorum?" Ron hafifçe kaşlarını çattı. " Sonsuza kadar Ginny e katil demelerine izin mi vereceksin?"
" Elbette hayır." bu kez Harry nin kaşları da çatılmıştı. " Terra birkaç gün beklememizi söyledi. Ayrıca-"
" Terra nın ne söylediği kimin umrunda? Buraya tıkılmak için hiçbir sebebimiz yok-"
" Eğer sen Bellatrix in ruh emici öpücüğüne maruz kalmasını engellemeseydin zaten öğreneceklerdi." dedi Harry, oturduğu koltuktan ayağa kalktı.
" O zaman kız kardeşimi hortkuluğa çevirdiklerini bir zahmet söylecektin." dedi Ron soğukça. " Tabii sen bunun yerine bana güvenmemeyi tercih ettin."
Harry sinirle inledi. " Sana söyledim, Ginny nin güvenliği içindi-"
" Tamam kesin şu tartışmayı!" Hermione hızla araya girdi. Kabarık saçları stresten sanki mümkünmüş gibi biraz daha çoğalmıştı. " Ron u suçlamayı bırak Harry, hiçbir şeyden haberi yoktu. Sen de Harry i Ron.. Istediği tek şey Bellatrix in kurduğumuz tuzaktan haberi olmamasını sağlamaktı. Zor günler atlattık. Farkında mısınız bilmiyorum ama hepimiz ölmüş olabilirdik. Birbirimize yeni kavuşmuşken gerçekten saçma sapan şeyler yüzünden tartışmak mı istiyorsunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Murderer [ Harry Potter ]
FanficLord Voldemort her geçen gün ölüme biraz daha yaklaştığını biliyordu. Ruhlarının parçalarının o küçümsediği on yedi yaşındaki oğlan tarafından birer birer yok edildiğini hissetmek, ölümsüzlüğüne olan tam inancının sarsılmasına neden olmuştu. Savaşı...