Capitolul 1

47 4 0
                                    

Pv. Marinet
Este dis de dimineață, mă duc să mă pregătesc că întotdeauna și să mă îmbrac in hainele potrivite făcute de mine pentru a o ajuta pe mama mea la patiserie:

 MarinetEste dis de dimineață, mă duc să mă pregătesc că întotdeauna și să mă îmbrac in hainele potrivite făcute de mine pentru a o ajuta pe mama mea la patiserie:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

In fiecare zi când am timp după liceu o ajut pentru că tata a murit într-un război dintre țări și acum ne descurcam cu ce am rămas.
O ajut pe mama să strângă dar înainte să închidă apar niste oameni de la castel care anunță:
(Oameni) O: Pentru că peste câteva zile este ziua prințului regele a poruncit că cea mai buna brutărie din regat sa îi facă un tort mare pentru toți oameni din regat inclusiv dumneavoastră domnișoară și mama ta!
Mm: Și cu ce arome?
O: Cu vanilie ciocolata și căpșuni! Și 17 lumânări!
M: O să îl facem cat de gustos  se poate!
O: Așa sper!
După ce pleacă închidem și mama mă anunță înainte să mă duc în camera mea:
Mm: Scumpă mea daca vrei mâine te poți trezi mai târziu că ai muncit din greu astăzi!
M: Depinde cu tortul ce o sa faci?
Mm: Am sa mă descurc și singură!
M: Bine mamă dacă așa vrei așa am să fac!
Mă duc in cameră sa fac un cadou pentru prinț, dar inca nu am nici o idee. După câteva minute îmi vine o idee, mă gândesc să îi fac o eșarfă albastră făcută la mana.
După ce termin de făcut mă pun la somn pentru că mâine trebuie sa o ajut pe mama cu tortul poruncit!
Pv. Prințul/ Adrien
Peste câteva zile este ziua mea, l-am convins pe tatăl meu să-i  lase pe toți din regat sa vina la petrecerea de ziua mea, poate o sa pot să găsesc o fata perfecta pentru mine! Dar tata îmi spune mereu să aleg o prințesă sa poata sa ne ajute să intretinem întreg regatul,nu o fata săracă care nu ne poate ajuta cu nimic. Eu zic că o fata săracă are cel mai departe obiect in inima ea nu este că celelalte sa cheltuie numai bani,bsni,bani. Dar nu se știe dacă ar fi o fata că în visul meu ce as vrea sa fie reală, dar trebuie să mă uit atent !
In fine mai este câteva zile deocamdată să îmi fac un plan pentru a ieși din castel să mă plimb cu ceilalți prieteni printre oameni și să îmi fac prieteni noi, mă pun la somn cu gândul acesta!

Îndrăgostită de un prințUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum