Pers. Ema
Am ajuns la liceu, si am mers în clasa, prima ora o aveam cu doamna diriginta.
După ora
DD: Ema, am auzit ca esti împreună cu Remus, corect?
E: Da...de ce?
DD: Finca de cand esti cu el nu ai mai trecut pe la liceu, ai lipsit o saptamana!
Daca nu te vei despărți de el o sa iti sun mătușa, sa îi zic cate absente ai.Mătuși mele nu pasa de mine dar cu siguranta se va supăra pe mine. Dar nu pot sa il las pe Remus, il iubesc!
E: Nu o sa ma despart de el, il iubesc! Dar nu o sa mai absentez doamna diriginta!
DD: Nu te cred, Ema de cand esti cu el nu tia mai pasat de liceu! Despărtete de el sa o sa îi permit domnului de muzică sa te bage în consiliu!
E: Daca ma despart de el o sa fiu rănită și ne fericita si atunci chiar nu o sa ma mai vedeti la fata!
DD: Ema ai devenit obraznică, Remus nu e influența buna!
E: Ce nu înțelegeți că IL IUBESC! Si daca este putin mai arogant asta nu inseamna ca este o influență proasta!
DD: Bine daca nu mai absentezi, poti sa rămâi cu el!
E: Sa stiti ca rămâneam cu el chiar dacă nu ma lăsați dumneavoastra!Doamne diriginta pleaca fără să mai spuna nimic.
După 5 ora ( in care nu am vorbit cu Remus )
Pers. Remus
Sunt in masina si o astept pe Ema sa iasa, finca ea a avut cu o ora mai mult, de fapt am chiulul de la ultima ora.
În sfârșit vine, parca putin supărată.R: Hei, esti bine, pari putin supărată?
E: Sunt ok! Doar ca am avut o discuție mai aprinsă cu doamna diriginta, si ma supărat un pic.
R: Despre ce ati vorbit de mia facut iubita sa fie supărată?
E: Despre tine, ca esti o influență proasta si daca nu ma despart de tine o sa îmi sună mătușa.
R: Serios e proasta, nici macar nu ma cunoaste, si ma judeca! Sper sa nu te desparți de mine.
E: NU! Dasta m-am certat cu ea, eu nu ma despart de tine!
R: Te iubesc, baby!
E: Si eu, te iubesc, ursulet!
R: Mi-ai zis " ursulet "?
E: Da, ursulet!
R: NU, îmi mai spune ursulet!
E: Dar e dragut! Spun cu o fata de cățeluș.
R: Bine poti sa îmi spui ursulet..
A da părinti mei se întorc în două zile, si cred ca ar trebui să te duc acasa. Vreau sa te prezint intr-un mod mai special!
E: Nu e nimic ori cum si eu ma gândeam ca trebuie sa merg acasa, stau la tine de o saptamana.
R: Sincer, as dori sa rămâi tot timpul la mine.
E: Eee... mai bine mergem sa îmi fac bagajul!
R: Bine dar te duc acasa maine!
E: Bine!
CITEȘTI
O sa ma iubesti după ce afli?
مغامرةCARTE NU ESTE TEMINA SI NICI NU VA MAI FII! Ema o fata de 18 ani il întâlnește pe Remus un băiat de bani gata care ascunde un secret. Părinti lui conduc o mafie si o firmă de avocatură. Remus conduce mai nou firmă de a...