❀
"Lelaki itu merenung gadis yang duduk diseat sebelahnya itu. Sejak dari tadi gadis itu mendiamkan diri entah kenapa. Mungkin dia penat? Taeyong berdehem perlahan cuba untuk menarik perhatian sidia. "Ehem , oi perempuan", Panggilnya. Hanseul memalingkan wajahnya memandang lelaki itu. Dengan mata yang sembam dan hidung yang merahan membuatkan lelaki itu tersenyum kecil. Comel desisnya.
"Apa kau mahu?", Soalnya. "Tiada apa apa cuma mahu perhatian", Balas lelaki itu ringkas membuatkan gadis itu meluat. Lelaki ini kenapa? "Apa tujuan kau culik aku macam ni? Bukan kau benci aku ke? Aku ni bukan cantik kan? Kan lagi baik kau culik orang lain dari aku, aku ni langsung tak berguna". "Siapa bilang?", Balas lelaki itu membuatkan Hanseul memandangnya hairan.
"Tujuan aku culik kau sebab aku tak mahu lelaki itu berjumpa dengan kau lagi dua, aku memang benci kau dari segalanya tiga, kau langsung tak cantik Hanseul. Aku yang nafsu tinggi pada perempuan pun langsung tak tertarik pada kau empat, dirumah aku nanti kau tak boleh keluar kemana mana, termasuk pergi sekolah". Hanseul bungkam.
Kenapa Taeyong terlalu mengawalnya?
"Keluarga bukanya cari kau pun jadi apa salahnya kau tinggal dengan aku kan?", Lelaki itu ketawa kecil membuatkan Hanseul terdiam.
Betulah apa yang baru sahaja keluar dari mulut lelaki itu. Pasti Seulgi dengan Appa lagi bahagia tanpa dia bukan?"Kenapa, kau sedih? Bertenang Hanseul kau memang layak dapat semua itu".
"Kau memang bencikan aku sampai macamtu sekali?", Taeyong memandang gadis itu yang sedang bermain dengan jari kecilnya. "Kenapa kau tanya?", Soalnya.
"Tiada apa apa
Cuma betulah apa yang kau bilang tadi, aku ni menyedihkan. Lagi lagi bila dapat tahu tiada siapa yang sayangkan aku malah aku dapat kebencian. Kau suka kan Taeyong?"
❀
YOU ARE READING
Fuckboy
Fanfiction❝Kalau dulu aku membenci, sekarang aku mencintai kamu dari apapun ❞ ©neoculturetechnology | 2021 project