TANITIM

57 10 50
                                    

Merhaba, nasılsınız?

Yeni bir hikayeye daha başlamaya karar verdim. Bu yolda da benimle birlikte olur musunuz?

Hikayeye geçmeden önce, şu altta ki yıldızın içini doldurur musunuz?

Birde satır aralarına yorumlar bırakırsanız sevinirim:)

Şimdi hikayeye geçebiliriz iyi okumalar:)♡

Arkadaşım bugün evleniyor. Bunu pek sorun etmezdim lakin, arkadaşım zorla evlendiriliyor.
Bir şekilde birşeyler yapıp o düğüne engel olmam gerekiyordu. Dizime kadar gelen siyah botlarımı ayağıma geçirdikten sonra giyinme işlemim bitmişti. Derin bir nefes alıp oturduğum sandalyeden kalkıp kapıya doğru ilerleyip odadan çıktım. Salona geçtiğimde Elif çoktan hazırlanmış telefonda biriyle konuşuyordu. Telefon konuşması bittikten sonra konuştum.

"Hadi Elif, kurtarmamız gereken bir arkadaşımız var." Dediğimde başını aşağı yukarı evet anlamında salladı.

***

Düğün salonunun arka kapısından bir arkadaşımızın yardımıyla girdik. Kimseye görünmeden merdivenleri kullanarak 6. Kata çıktık. Hangi salonda olduğunu bilmediğimiz için Elif'le ayrılmaya karar verdik.

"Elif, sen sola ben sağa." Dediğimde başını evet anlamında salladı.

"Dikkatli ol Sanem." Dediğinde gülümseyip "sende" Dedim. Dikkatli ama hızlı adımlarla ilerledim. Gözde'nin ailesi bizi tanıyordu. Gözde'yi de bırakmayacağımızı biliyorlardı. Bu yüzden kesinlikle her açıdan önlem almışlardır.

***

Gözde'yle birlikte merdivenlerden koşarak inerken takılıp yere düştüm. Yere düştüğüm sırada başımı merdivenin kenarına çarptım. Canım acımıştı, elimle başıma dokunduğumda sıvı birşey hissettim.

Kan!

***

Kapının kilidine taşla vurup kırmaya çalışıyordum.

"Dayan kurtulacaksın." Dedim yüksek bir sesle. Derin bir nefes alıp son bir kez daha taşla vurduğumda kilit sonunda kırılmıştı. Kapıya sertçe bir tekme atıp açtım. Yerde bitkin bir halde ağzı yüzü kanayan bir adam vardı. Gözde'yle birlikte adamı kaldırdık. Bilinci açıktı ama neredeyse hiç gücü yoktu. Bir kolunu Gözde'nin omzuna atıp, diğer kolunu kendi omzuma attım. Hızlı adımlarla binadan çıktık.

***

Kolumun kanaması durmuyordu. Gözde ve Elif umarım kaçmayı başarmıştır. Kolum kanarken araba kullanmak çok zordu. Arkamızdan gelmediklerinden emin olduğumda arabayı kenara çekip durdum. Arkama baktığımda adam baygın bir şekilde yatıyordu. Kimdi bu adam? Ne için kaçırdılar acaba?

***

Adamla birlikte bir orman yolunda koşarken bir silah sesiyle kendimi yerde buldum. Yüz üstü yerde yatarken son duyduğum ses,

"HAYIR, OLMAZ! ŞİMDİ OLMAZ, LÜTFEN KALK!"


Yeni bir hikâyenin tanıtımıyla karşınızdayım:)

Hikayemin tanıtımını beğendiyseniz yorum ve votelerinizi bekliyorum ♡

***İlk bölümü yayımlamak için sabırsızlanıyorum***

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin