Pers. Remus
Astazi o sa vina părinti mei, din Milano unde au fost plecați pentru niște afaceri importante.
Stau si ma gandesc câteodată ce noroc a avut tata dea dar peste o femeie care îi este mereu aproape, mama este femeia care la facut sa îi spună toate secretele lui. Si eu mi-am gasit o femeie ca mama, care să fie curajoasă, isteata si frumoasa.Acum sunt intr-un parc de langa casa mea. Cred ca ar trebui să merg acasa este aproape oră 9. Nu as vrea sa îi fac pe părinti mei sa astepte.
Ajung acasă dar nu îi văd pe părinti mei nicăieri decat pe doamna Maria care tocmai a tăiat o plăcintă cu mere.
Nu ma pot abtine sa nu ma duc să iau una, întins mâna pentru a lua o felie dar cineva mio trage, ma întorc si o vad pe doamna MariaD.M: Dragule nu te-ai schimbat, încă iei prăjiturile in ainte de a fi servite.
R: Mă scuzați dar miros divin, dar pentru cine ati gătit atât?
D.M: Doamna Anastasia ( Mama lui Remus ), ma rugat sa fac o cine cum se cuvine, o sa aveti invitati, nu stiai?
R: Nu!
D.M: Cred ca ar trebui să mergi sa te schimbi, sti cat îi place mamei tale sa te vada la costum.
R: Da o sa merg sa ma schimb.Moftul mamei de a ma vedea doar la costum este foarte enervant, urăsc cand ma pune sa ma îmbrac in costum, daca imi iau doar o cămașă si pantaloni nu ma deranjează dar cand ma pune sa ma îmbrac in " tot pachetul " este enervat.
Cand intru in camera mea am vazut un costum pe pat după eticheta este un costum de la Gucci. ( Autor= Nu sunt sigură daca Gucci face costume sau nu, dar nu mia venit nici un nume de la o casa de modă )
Deci părinti mei au avut timp de cumpărături.
M-am îmbrăcat si mi-am facut părul, cât îmi făceam parul am auzit un ceocanit in ușa, am deschis si am văzut-o pe mama.M ( Mama ): Iti sta foarte bine!
R: Buna, mama! Multumesc!
M: Buna, si tie fiule!
R: De ce nu ați sunat cat ati ajuns in America, si pentru ce este aceasta cina?
M: Am avut foarte multă treabă de cum am eterizat, îmi pare rau ca nu team anunțat.
R: Si tata?
M: Si el a avut mult mai multa treaba.
R: Si a doua intrebare?
M: Sti transputrul de arme care nea fost furat, tatăl tău lea recăpătat si in aceasta seara o sa vina un potențial cumpărător. Cred ca ar trebui să coborâm tatăl tău ne așteaptă.
R: Bine!Am iesit din camera mea si am coborât sub atenta privite a tatei.
T ( Tata ): Buna fiule! Iti sta foarte bine in acest costum. Sper sa le porți mai des decat pe celelalte!
R: Buna tata! Multumesc! Si sti ca nu imi place sa ma îmbrac la costum!
T: Vorbeste mai încet, sa nu te aude Anastasia, ca o încurci rau cu ea.
R: Ce sa fac daca ti-ai ales cea mai grațioasă femeie sa iti devină sotie!
T: Hahaha!Am mai vorbit un pic cu tata si neam așezat la masă, după vreo 5 minere se aude un ceocanit si mama cu tata se duc să deschidă ușa.
Cand au intrat din nou am vazut un bărbat de vrea 50 de ani,un alt bărbat de vreo 25 de ani si o femeie de vreo 20 de ani.Am făcut cunoștință si se pare ca domnul mai inversa are 51 de ani, cel tanarare 25 de ani si doamna are 19 ani.
Pe domnul invarsta il cheamă Darius Door. Si cei doi sunt copii lui pe care îi cheamă pe băiat Eric iar pe fata Iza.Discuția despre pretul armelor incepe dar eu nu pot spune ca sunt interesant despre ce se vorbeste.
Pana la urma negocierea despre pretul final se încheie, iar tata pare mulțumit de pretul final.
T: Mai serviți ceva, până când eu si domnul Darius mergem până afara, sa mai discutam.
După ce tata si domnul Darius ies mama incepe o discuție despre facultate.
M: Iza dar tu ce facultate vrei sa urmezi?
I ( Iza ): O sa merg la facultatea de Informatica. Dar tu Remus ce faculta vrei sa urmezi?
R: Nu stiu ce rost mai are sa urmez o facultate daca am o firmă de avocatură...
M: Vroia sa zică facultatea de avocatură!
I: Foarte frumos, meseria de avocat este una frumoasa, si eu am vrut sa ma fac avocat.
M: Daca te gândesti sa te faci avocat nu ezita sa ma contacteze!Sper ca ce a spus mama este doar din politețe, nu mai vreau sa o vad pe fata asta la noi, finca se da la mine si este enervantă, si in plus nu ma pot uita la alta fata in afara de zeita mea, care cu siguranta asteapta mesajul meu de " noapte bună ".
I: Nu, o sa raman la meseria de informatician.
În sfîrșit tata si domnul Darius revin. Domnul Darius isi cheamă odraslele si pleaca.
După ce îi conducem mama incepe sa ma ia la intrebari de ce m-am comportat urat cu acea fata.M: Remus, de ce te-ai comportat asa urat cu Iza?
R: Mama nu ai vazut ce comportament de răsfățată are?
M: Remus, tie nu iti place nici o femeie!
R: Te contrazic mama, sa sti ca mi-am gasit zeita se este mai frumoasa ca Afroita si mai curajoasa decat Atena.
T: Si cum o cheamă pe " zeita ta "?Anastasia Adams, mama lui Remus, 40 de ani
Cris Adams, tatăl lui Razvan, 42 de ani
CITEȘTI
O sa ma iubesti după ce afli?
AvventuraCARTE NU ESTE TEMINA SI NICI NU VA MAI FII! Ema o fata de 18 ani il întâlnește pe Remus un băiat de bani gata care ascunde un secret. Părinti lui conduc o mafie si o firmă de avocatură. Remus conduce mai nou firmă de a...