Kıza doğru koştuk. Ben onu oradan çıkarmaya çalışırken yeşil saçlı çocuk orada öylece duruyordu.
-Tanrım ya bir şeyler yap ya da bana yardım et! Ben Quriğimi o kadar uzağa kullanamam, robot benim için çok büyük
- B-ben...
Hiç bir şey yapamıyordum ve bu beni çıldırtıyordu. Arkadan Present Mic in sesini duydum.
-SON 2 DAKİKA...
Yeşil Saçlı çocuğa döndüm tam bağırıcakdım ki vücudunun her yerinde bir şeyler parıldamaya başladı. Sonunda qurikini kullanıyor diye düşünürken mükemmel bir hız ile havaya doğru zıpladı ve 0 puanlık robota inanılmaz bir kuvvet ile vurdu. 0 puanlık robot darmadağan olmuştu ama nasıl ineceğini hesaplayamadığı için hızlı bir şekilde yere yaklaşıyordu. Ben o sırada taşları kaldırarak kızı kurtarmayı başarmıştım.
-Lütfen, hemen bir şey yap o çocuk birazdan yere çakılacak!
Böyle bağırmamın ardından kız bana baktı ve gülümseyerek kafasını salladı. İyi bir kıza benziyordu. Present Mic bağırdı;
-SON 1 DAKİKA...
Son saniyelerimiz geçerken. Çocuk yere daha fazla yaklaştı ve o kız bir robot parçasına dokundu. Onun üstüne çıktı ve yeşil saçlı çocuğun yere çakılmasına çok az kaldığı anda ona dokundu. İkiside yavaş bir şekilde havada süzülüyordu. Kız ellerini kavuşturdu ve "Bırak" dedi. İkiside yere sağasalim bir şekide indiler. Büyük bir oh çektim.
Herkes arkamızda bizi seyrediyordu. Onlar iyi mi diye kontrol etmek için arkamı döndüm. Kurtardığımız kız kusuyordu. Bu quirikinin yan etkisi olmalıydı. Yeşil saçlı çocuğa baktım. Bacakları ve bir kolu kırıktı. Çok kötü halde idi. Arkamı döndüm ve " Biri yardım etsin bu çocuğun kolu ve bacakları kırılmış!" dedim. Yaşlı bir teyze geldi ve onları öperek iyileştirdi. Bu kadar tehlikeli bir sınavı yapmalarının sebebi bu kadının quiriği sayesindeydi.
Saçımı yeniden topladım ve kalabalığın içine girdim. Herkes bana hayret verici şekilde bakıyordu. Gözlerimin biri siyah biri beyaz olduğu içindi herhalde. Küçüklüğümden beri bu bakışlara alışığım o yüzden etkilenmiyorum. Eve doğru gitmeye başladım. Sınavı büyük ihtimal geçmiştim bu yüzden çok mutluydum. Ama yinede tam emin değildim çünkü başkaları ne kadar puan yaptı bilmiyordum. Eve gittim. Çok yorgundum. Annemin parıldayan gözlerini gördüm
-Kızım, Sınav nasıldı. Umarım iyi geçmiştir.
- Çok iyi geçti! Toplam 38 puan yaptım.
Anneme heyecanlı heyecanlı her şeyi anlattım. Sonradan yatmaya gittim. Bir kaç saat uyursam eğer kendime gelecektim. Sınav sonuçlarını çok merak ediyordum. Acaba o kız ile yeşil saçlı çocuk kaç alacaktı? Bunları düşünerek yattım ve uyudum.
**2 GÜN SONRA**
Akşam olmuştum. Odamdan ders çalışıyordum. Annem bağırmaya başladı. Sesi çok heyecanlıydı.
-MERODİ. GELDİ! MEKTUBUN GELDİ. U.A LİSESİNDEN.......
Nefes nefese odama girdi. Çok heyecanlanmıştım. Resmen gözlerim parlamıştı. Annem ile birlikte mektubu açtık. İçinde yuvarlağa benzeyen bir şey çıktı ve bir pencere açıldı. Karşımda bir video kayıdı başladı. Videoda All Might vardı. Şaşırmıştım, All Might okulumuzda öğretmen miydi?
-Merhaba genç Merodi Robotlardan aldığın puan 38 ve kurtarma puanın 37. Bu mükemmel bir başarı! Genç midoriya ile yaptığınız yardımlaşmadan dolayı sana artı puanlar eklendi ve bu sayede Sınavda toplam 75 puan ile 2. oldun! Seni tebrik ederim, okulumuzda görüşmek üzere!
Kayıt devam ediyordu. Kaçıncı sınıf, hangi şube, okul numaram gibi şeyler yazıyordu. Gözümden yaşlar süzülmüştü. Anneme baktım. O da sulu gözler ile bana bakıyordu. Sarıldık ve hüngür hüngür ağlamaya başladık. İnanamıyordum, hayatımda en çok istediğim şeyi başarmıştım. Bende artık U.A Lisesinin bir öğrencisiydim!
Merhaba 2. bölümümüzün de sonuna geldik. Umarım beğenirsiniz! Bir sonraki bölüm görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou Katsuki x Reader
RomanceMerhabalar!! Bu ilk hikayem ve ilk yazım olacak bu yüzden baya heyecanlıyım. Umarım beğenirsiniz ilk karakter tanıtım vs. gibi bölümler ile başlayacağım sonradan ise ana hikayeye geçeceğiz. Yeni bölümlerde görüşmek üzere