Tato kapitola může obsahovat nějaké nevhodné věci, tak prosím zvažte jestli si ji přečtete.
—————————————————————————Sirius
Co se děje? Proč je tak smutný? Pomyslel jsem si a koukl se na Rema. ,,co je dneska za den?" Zeptal se Remus pohotově. ,,um pondělí.." řekl Peter. ,,díky.." ,,děje se něco Reme?" Zeptal jsem se ho. ,,ne to je..to je dobrý"
Remus
Kdy je asi další úplněk? Snad ne dnes.. ,,co je dneska za den?" Zeptal jsem se rychle. ,,um pondělí" odpověděl mi Peter. ,,díky.." pokud to počítám správně, tak úplněk by měl být ve středu. Sakra kéž bych nemusel tohle řešit.. přerušil mě Sirius. ,,děje se něco Reme?",,ne to je..to je dobrý"
Nechci je zatěžovat mými problémy. Mám to, co si zasloužím.. viděl jsem na Siriusovi, že se stará. Jsem rád. Je to opravdu ten nejlepší kamarád, kterého jsem si mohl přát.
Sirius
Zajímalo mě co se děje ale nechtěl jsem to vytahovat před ostatními. Zeptám se ho až budeme o samotě.
Najednou zastavil vlak prudce. ,,jsme tu!" Vykřikl James a běžel ven. Už se těší jak bude moct lítat na koštěti.. pomyslel jsem si a vyšel z vlaku. Zajímalo by mě kde je Regulus. Na nádraží jsme spolu nešli. Snad je v pořádku.
Šel jsem do síně a posadil se ke stolu k naší partě. Remus si sedl vedle mě a Peter naproti.
Remus
Přemýšlel jsem nad tím, jestli to co říkal otec je opravdu pravda. Cuknul jsem sebou když zastavil vlak a šel z kupé. ,,jsme tu!" Vykřikl James a běžel ven. Ach to jelito haha. Šli jsme do síně a posadili se ke stolu.
,,kde je James?" Zeptal jsem se. Do síně přišel take Severus Snape. James ho nenáviděl a Snape jeho taky ne. Snape lezl za Lily a pořád Jamese provokoval.
Hned po něm přišel James a vypadal docela naštvaně. Sedl si k nám a opřel se o stůl lokty. ,,stalo se něco Jamesi?" Zeptal se Peter.
Sirius
Seděli jsme a čekali na Jamese. ,,kde je James?" Zeptal se Remus. Proboha ten hlas..zbožňuju ho. Ne Siriusi Orione Blacku...musíš toho nechat je to tvůj kámoš! V tom do síně přišel Snape. S Jamesem se nesnášeli. Hned po něm přišel James a posadil se k nám naštvaný.
,,stalo se něco Jamesi?" ,,zase Srabus mě naštval.." řekl James a hodil na něj hnusný pohled. ,,achjo vy s tim nedáte pokoj" řekl Remus a povzdychl si. Hm jaké by to bylo kdyby takhle povzdychl v posteli.. ne! Sakra co to děláš! On to tak určitě necítí..co když to tak necítí..ne Siriusi přestaň je to tvůj kamarád! To nejde..
Remus
,,zase Srabus mě naštval.." ,,achjo vy s tim nedáte pokoj" povzdychl jsem si. ,,ať mi neleze za Lily! Jeho nechce. Hnusnýho smrtijeda ze zmijozelu. Navíc celého v černý..pche" vypadal dost otráveně.
,,nebuď patetický Jamesi" řekl jsem. ,,já nejsem..ale štve mě" ,,no a co se stalo?" Zeptal jsem se Sirius.
,,měl zase nějaké poznámky na mě" ,,no Jamesi ty se ale někdy chováš jako totální debil s prominutím"
James se jen nadechl. Chtěl něco říct ale neměl na to asi sílu. Sirius vypadal zamyšleně. Nad čím asi přemýšlí?
Sirius
,,nebuď patetický Jamesi" řekl Remus. Ou to ho naštve ,,já nejsem..ale štve mě" ,,no s co se stalo?" Zeptal jsem se ho. ,,měl zase nějaké poznámky na mě" prohlásil. ,,no Jamesi ty se ale někdy chováš jako totální debil s prominutím" řekl jsem. James se jen nadechl ale nic neřekl.
Boha Reme co mi to děláš..ani nevíš jak mi je poslední dobou příjemně kolem tebe. Chtěl bych mít asi něco víc..ale sakra..co když ho opravdu..m-mám rád? Tahle myšlenka mě vyděsila ale opět při pomyšlení Remuse nademnou nebo podemnou mi dala motýlky.
Hladim ho po tváři mezitím co on je podemnou. ,,chceš to Reme?" Zeptám se ho nejistě. ,,ano Siriusi..chci to" řekne mi s kuráží v hlase a s tím jeho vypracovaným tělem si na mě sedne. Jedna z mnoha takových myšlenek Siriuse.
Remus
Co je s tím Siriusem? Nic neříká. Snad se nic neděje. Večeře skončila a s partou jsme šli do pokojů. Jsem na pokoji se Siriusem a James s Peterem.
,,dobrou hoši" řekl jsem a šel se Siriusem do pokoje.
,,dobrou" odvětil James s Peterem a šli. ,,děje se něco Siriusi?" Zeptal jsem se ho starostlivě. ,,um jo všechno v poho" pousmál se na mě.Došli jsme do pokoje. Šel jsem ke svému kufru a snažil se něco najít na sebe.
Sirius
Večeře skončila a všichni jsme šli do pokojů. ,,dobrou hoši" řekl Remus. ,,dobrou" řekli a odešli Peter s Jamesem. ,,děje se něco Siriusi?" Zeptal se Rem,,um jo všechno v poho" pousmál jsem se a šli jsme.
ČTEŠ
Vlčí láska [Wolfstar FF]
Fanfiction,,Siriusi já to s námi nevzdám, ani kdyby se proti nám zbouřila celá obloha. Já tě miluju a vždycky budu." Co kdyby se do sebe vlkodlak Remus Lupin a známý sukničkář Sirius Black zamilovali? Drželi by jejich vztah v tajemství. Přes den přátelé a v...