Bölüm 1: Bıktım

175 8 12
                                    

  Ondan fena halde bıktım!!!

  Kim olduğunu az çok tahmin edebilirsiniz.Tabiki de Tsubasa. (canı cehenneme) belki aranızda Tsubasa'ya hayran olanlar vardır ama eğer bana yaşattıklarının fragmanını bile seyretseydiniz şu an bu fikirde olamazdınız.Nasıl mı? Anlatayım da onun gerçek yüzünü herkes öğrensin.Temelden başlıyorum.

  Ben Nankatsu kasabasında yaşıyorum ve adım Shun Nitta.Umarım beni de Tsubasa'yı tanıdığınız gibi  tanıyorsunuzdur.Çünkü tanınmayı ondan daha çok hakettiğimi düşünüyorum.Ama şu an umrumda olan bu değil.Umrumda olan şey şu ki;Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.

  Böyle söylüyorum çünkü başım büyük belada.Veya o bana böyle hissettirmek için bunları yapıyor.Her an bıçaklanma veya silahla öldürülme gibi olaylarla karşılaşabilirim.Çünkü Tsubasa her yerde...

*********

Merhaba arkadaşlar,Kaptan Tsubasa serimin ilk kitabı bitmeden ikinciye başladım çünkü Kaptan Tsubasa 1:Seni Seviyorum kitabımı bitirdim.Sadece hazırda bulunan 2-3 bölümü yakın bir zamanda sizleri çok bekletmeden atmak kaldı.Yani çok çok yakında ilk kitaba son vermiş olacağım.Bu kitap'ta Nitta ve Tsubasa arasında geçiyor ve macera,aksiyon,drama ve daha neler neler mevcut kitapta...
Bu kısa bir fragmandı gibi düşünün...

Kaptan Tsubasa 2:Bunu YapmamalıydımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin