/ Yoora szemszöge/
- Most már érted? - kérdezte Jungkook.
- Öhmm... Igen , mondhatni - mondtam a földet nézve.
Velem szenved egy órája kb és még mindig alig értem.- Rendben - mondta Jungkook mosolyogva.
- Szerintem én megyek is, mert látom hogy a terhére vagyok - mondtam és már álltam volna fel, de ekkor vissza rántott.
- Nem vagy terhemre - mondta mosolyogva és elengedte a kezem.
- Akkor jó - mondtam én is mosolyogva.
- Elég késő van, hazavigyelek? - kérdezte boldogoan.
- Nem szükséges - mondtam mentegetőzve.
- Ne hülyéskedj, haza viszlek , gyere - mondta majd felállt a kanapéról.
Én csak bólogatam és össze szedtem a cuccomat hogy ne hagyjak itt semmit.
Felvettem a cipőm, és ahogy látom Jungkook is már felvette.
Kinyitotta az ajtót, ki is mentem és utánam jött és bezárta az ajtót.Odamentünk a kocsijához és be is ültünk.
Egész úton nem szóltunk egymáshoz, csak akkor mikor megkérdezte hogy hol lakom.
Mikor odaértünk ki akartam szállni de belülről zárva volt az ajtó.
Most mi ez?- Mikor legyen a következő korep? - kérdezte mosolyogva.
- Nekem mindegy - mondtam én is mosolyogva.
- De most már ki nyitná az ajtót? - kérdeztem tőle és az ajtó-ra tettem a kezem.- Jah , persze - mondta mosolyogva.
Ki is nyitotta.- Akkor viszlát - szálltam ki és köszöntem el.
- Viszlát - köszönt el ő is.
Be is mentem a házba, gyorsan elvégeztem az esti rutinomat és már mentem is aludni mert fáradt voltam, és ugye holnap sajnos iskola van és korán kell kelni.....
ESTÁS LEYENDO
Az új tanár / Jungkook ff/
De TodoKim Yoora egy középsulis tanuló. Viszont az egyik nap mikor suliban van és jön az első órájuk. Akkor bejön az osztályfőnökük és hoz magával egy férfit, és ő lesz az új tanáruk vagyis ő lesz Jeon Jungkook.