Bevezetés

225 15 1
                                    

Az idők kezdete óta két birodalom létezik.
A fény birodalma ahol az emberek folyamatos napfényben és melegben élhetnek. Szemük érdekes színekben pompázik mint a vörös, világosbarna, világoszöld... Az emberek bőre világos volt, napbarnított és gyakran szeplős, a hajuk színe szőke, vörös, világosbarna, fehér...

A sötétség birodalma egy olyan hely ami sötét mégis tele van fényekkel. A Hold ott állandó bár a fénye nappal erősebb és éjszaka halványul csak el. A legtöbb ember bőre ott  sokkal világosabb nap hiányában , a hajuk színe legtöbbször fekete vagy sötétbarna. A szemük színe királykék, sötétbarna, szürke... Nem tudok túl sokat a másik birodalomról mert eddig összesen négyszer jártam ott és akkor sem töltöttünk el túl sok időt ott. A nevem Via, az Olivia becézése. Én a fény birodalmában vagyok a fő hercegnő, vagyis a trónörökös. Az a furcsa érzésem van, hogy kötődöm a sötétség birodalmához, amit nem mondanék átlagosnak. A két birodalom elég sokáig harcolt egymással de végül sikerült békét kötni egymással. A fény birodalmában vagyis itt az átlag emberek nem nagyon tudják  kontrolálni az elemeket, de a királyi család igen. Na innen jön az az erőm, hogy kontrolálni tudom a tüzet és a fényt. De képes vagyok kontrolálni a levegőt, az időjárást meg a földet is, ami azért fura mert a levegőt és az időjárást csak a Sötétség birodalmában képesek kontrolálni, de itt mindenki csak plusz adottságnak veszi. Reménykedem abban, hogy majd jobban megismerhetem a sötétség birodalmát. De most talán lesz rá lehetőségem mivel egy hét múlva meglátogat a sötétség királyicsaládja. Kíváncsi vagyok milyen lesz az ittlétük alatt...

A fény és a sötétség birodalmaWhere stories live. Discover now