Sezen Aksu - Geri Dön( Şarkıyı dediğim yerde açarsanız daha güzel olur)
Oy verip yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar:)
Bazı şeylerin kıymetini bilmeli insan. Mesela annenizin kıymetini bilin, ona iyi davranın, yardım edin, kırmayın onu. Evinizden çıkarken her zaman öpün, vedalaşın onunla, hayat bu kimin başına ne geleceği belli olmaz. Belki son görüşünüzdür onu, yarın öbür gün o bu hayatta veda ettiğinde çok üzülürsünüz belki, geri kalan ömrünüz boyunca her gün keşke annemi bir kez daha görsem diye yanıp tutuşursunuz. Oysa o yanı başınızdayken siz yüzüne bile bakmıyordunuz.
Yada sizi seven birinin kıymetini bilin. En ufak hatasında silmeyin, size yaptığı onca iyiliği, size olan sevgisini hatta sizin ona olan sevginizi bir yanlışta, dinlemeden etmeden yargılamayın . İlk önce dinleyin bir. Bırakın anlatsın belki bazı şeyler düzelir, en azından denemeye değer. Ne kaybettiğinizi anladığınız zaman canınız çok yanıyor çünkü.
Ben bilemedim ne Denizhan'ın kıymetini ne ona olan sevgimin kıymetini bilemedim. Kendim kaybettim onu, kendi ellerimle, zorla attım onu hayatımdan. Her şey daha iyi olacak diye beklerken her şey daha kötü oldu.
En sonunda kabinden çıktım. Elime yüzüme bir su serpip aynaya baktım, tekrar en başa dönen bu kadına baktım. Canın acısı hala taze olan bu kadına baktım.
Tamam belki her şey eskiye dönmüş olabilirdi ama ben o eski ben değildim. Artık çok daha güçlüydüm. Bir hata yaptım ve şimdi cezasını çekme vakti.
Tuvaletten çıkınca bizimkilerin yanına gittim. Sahneye çıkmış akorları kontrol ediyorlardı. Bende yanlarına çıktı.
" Zeynep hazır mısın? Başlayalım mı?"
Kafamı Cüneyt'e çevirdim.
" Başlayalım ama ilk Geri dön söyleyelim olur mu?" Son bir kez Denizhan'a baktım, Çağan hocayla konuşuyordu.
"Tamam olur hadi başlayalım." Kafamı sallayıp gözlerimi kapattım. Ve müzik başladı.(Şarkıyı burada açın.)
"Alışırım zannettiğim yokluğundan acılanmam
Vazgeçmek zor senin o büyülü tuhaf sıcağından"Gözlerimi açıp Denizhan'a bakmak isterdim ama nişanlı bir adamın gözlerine bakıp ona şarkı söyleyecek kadar da gurursuz değildim.
"Dön demeye utanırım zavallı korkularımla
Arkasına saklandığım gururumdan"Ne kadar da bendi bu cümleler.
"Geri dön geri dön, ne olur geri dön
Uzanıp tutuver elimi bir gün
Utanır diyemem ne olur geri dön"Ne kadar isterdim senin gözlerine tekrardan bakmayı Denizhan, bilemezsin.
"Olur da bir gün sen de özlersen
Olur da bir gün sen de
Gözlerimle buluşmayı istersen
Uzanıp tutuver elimi bir gün
Utanır diyemem ne olur geri dön"Bu sözlerim sana Denizhan...bu sözlerim sana.
"Her şey bana seni hatırlatır unutmak isterken
Utanırım hep o acılı şarkılarla ağlarken
Bazen bir dost ya da bazen bir çiçekle
Evime gelirsin
Her şey seni hatırlatır da yeniden"Aklıma eskiler geldi, her baktığım yerde seni görüşlerim.
"Geri dön geri dön, ne olur geri dön
Uzanıp tutuver elimi bir gün
Utanır diyemem ne olur geri dön"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhtimal |tamamlandı|
Genel KurguBir kız ve hayatını değiştiren bir karar ve bataklığa düşmüş hayaller... Bu bir kaçışın hikayesi düş kırıklarından ,karşılıksız sevgiden ve boş umutlardan kaçışın hikayesi... Bu güzel seven ama hep kaybeden bir adamın hikayesi... Bu sevilmeyenlerin...